(NY kravspec)
- ska kunna styras med en smartphone, både android och ios app, snygg och enkel app ska det va. appen ska vara snabb även på en gammal seg telefon och stödja att göra spellistor.
- apparaten ska kunna lagra musiken internt, typ 64 GB utrymme räcker för mina behov, detta kan även vara på ett SD-kort. men inte med någon usb-pinne som sticker ut på framsidan
- slutsteg och utgång för subwoofer, inbyggt justerbart delningsfilter är ett plus.
- digital ingång optisk eller HDMI-arc
- den ska gärna visa vad den tror spelas i ett fönster, gärna även fysiska knappar på apparaten. knappar är härliga.
- den ska gärna vara förberedd för spotify connect mfl
- ska kunna styras med en smartphone, både android och ios app, snygg och enkel app ska det va. appen ska vara snabb även på en gammal seg telefon och stödja att göra spellistor.
- apparaten ska kunna lagra musiken internt, typ 64 GB utrymme räcker för mina behov, detta kan även vara på ett SD-kort. men inte med någon usb-pinne som sticker ut på framsidan
- analog utgång
- den ska visa vad den tror spelas i ett fönster, gärna även fysiska knappar på apparaten. knappar är härliga.
- den ska gärna vara förberedd för spotify connect eller ännu hellre ha nåt slags inbyggd spotify klient. så man slipper ha igång Spotify på en telefon och streama
jag vet faktiskt inte helt vad jag vill ha så vi kan väl utnyttja tråden till att reda ut lite begrepp.
om det är så att det finns surroundreceivers med de här funktionerna så kan det vara intressant.