Aerob skrev:IngOehman skrev:Någon som vågar gissa hur många delar mdf som går åt för att få ihop ett par sådana dära?
Vh, iö
Någonstans runt 40 per låda kanske?
~55.6
Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:IngOehman skrev:Någon som vågar gissa hur många delar mdf som går åt för att få ihop ett par sådana dära?
Vh, iö
Någonstans runt 40 per låda kanske?
sprudel skrev:Verkningsgrad, uppskattad?
IngOehman skrev:Menar du verkningsgrad när du skriver verkningsgrad? Jag vill för säkerhets skull fråga innan jag svarar, då jag vet att de flesta som skriver verkningsgrad menar känslighet (som är något helt annat).
Är också nyfiken på vad du menar med "uppskattad" - vill du inte hellre att jag berättar?
Vh, iö
IngOehman skrev:Någon som vågar gissa hur många delar mdf som går åt för att få ihop ett par sådana dära?
Vh, iö
IngOehman skrev:Någon som vågar gissa hur många delar mdf som går åt för att få ihop ett par sådana dära?
Morgan skrev:Finns det några bilder av ändalykten också? Den här skapelsen har väl en välsvarvad bakdel?
Nattlorden skrev:Morgan skrev:Finns det några bilder av ändalykten också? Den här skapelsen har väl en välsvarvad bakdel?
Den ser lite för stor ut för att få plats i en svarv, tycker jag...
paa skrev:Nattlorden skrev:Morgan skrev:Finns det några bilder av ändalykten också? Den här skapelsen har väl en välsvarvad bakdel?
Den ser lite för stor ut för att få plats i en svarv, tycker jag...
Jag kan tala om för dig att det finns stora svarvar:
[ Bild ]
sprudel skrev:IngOehman skrev:Menar du verkningsgrad när du skriver verkningsgrad? Jag vill för säkerhets skull fråga innan jag svarar, då jag vet att de flesta som skriver verkningsgrad menar känslighet (som är något helt annat).
Är också nyfiken på vad du menar med "uppskattad" - vill du inte hellre att jag berättar?
Vh, iö
Aha! Känslighet väljer vi då? Berätta gärna.
shifts skrev:Vinner man ett par om man gissar rätt?
IngOehman skrev:shifts skrev:Vinner man ett par om man gissar rätt?
Nix!
Projektet har pågått i snart 10 år, och kostnaderna har varit mycket stora. Det kommer att ta i varje fall 10 år till innan investerade pengar är åter, om någonsin.
Vh, iö
Nattlorden skrev:IngOehman skrev:shifts skrev:Vinner man ett par om man gissar rätt?
Nix!
Projektet har pågått i snart 10 år, och kostnaderna har varit mycket stora. Det kommer att ta i varje fall 10 år till innan investerade pengar är åter, om någonsin.
Vh, iö
Även om K-mart beställer hundratusen par imorgon?
Martinlkpg skrev:Holographic Audios Darth Vader ligger vell på något liknande i känslighet?. På sweetspot i Jönköping iår spelade dom med ett Amp Sexteen, och det gick att spela förvånansvärt starkt om det inte var allt för bastung musik
Nattlorden skrev:Om jag skulle blindlyssna dessa mot Darth Vader, var borde jag märka skillnad?
IngOehman skrev:Där ni sitter och lyssnar förstås.
Här, där jag sitter, skulle jag inte höra någon skillnad, eftersom jag inte skulle höra någonting från någon av dem.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster