Har Googlat och i länken kan det finns en som kan göra jobbet eller kanske inte? Synpunkter mottages tacksamt
http://www.bassshakers.com/bass-shaker- ... ss-shaker/
Moderator: Redaktörer
darkg skrev:Är det soffan som ska aktiveras? I så fall bör en bra början vara att studera dess skelettsystem. I övrigt - ingen aning!
(Undrar hur det skulle ha varit om spel och film mixades med separat vibro-kanal! Då tänker jag inte på porrfilm specifikt.)
En grej som kanske kan vara kul är att prova basshaker+lurar för diskreta pang pang-studier på jobbet på natten.
darkg skrev:Snurrfåtöljer... Så, släpringar? Induktionsladdning?
![]()
Eller bara en diskret spiralkabel och en erinran att inte snurra oförbehållsamt.
Kraniet skrev:en grej som jag reagerat på när det gäller bas-skakare är att de inte verkar gå så djupt i frekvens. Så jag förstår då inte vad de ska vara bra till riktigt.
Kraniet skrev:en grej som jag reagerat på när det gäller bas-skakare är att de inte verkar gå så djupt i frekvens. Så jag förstår då inte vad de ska vara bra till riktigt.
bassman skrev:Kraniet skrev:en grej som jag reagerat på när det gäller bas-skakare är att de inte verkar gå så djupt i frekvens. Så jag förstår då inte vad de ska vara bra till riktigt.
Aura verkar vakna vid 20Hz vilket inte är så tokigt, länkar ett klipp på "tuben"
Användare som besöker denna kategori: eljulio och 26 gäster