Moderator: Redaktörer
Hetsporren skrev:Vem behöver den, när Hifimagasinet och Blocket finns?
Hetsporren skrev:mcuz skrev:HiFi marknaden är namnet på sidan/tidningen
Borde skrivas som Hifimarknaden.
mcuz skrev:ni kanske har rätt. ska ta upp namnet med ledningen.
när det gäller storlek på fonten så är det en smaksak. personligen är jag allergisk mot större fonter, tycker det bygger för mycket.
Tank skrev:-DVD/Laserdisc/CD-skivor, filmer-kategorin snålas in till DVD/LD/CD (Att filmer ingår där är uppenbart och CD-skiva är en tautologi.)
Jax skrev:Mayro skrev:Underligt att man sitter o gnäller om lite text o design i första hand ..
Underligt att man sitter och tolkar konstruktiv kritik som gnäll.
Mayro skrev:kan tyckas så eftersom du är en av dom gnällande...
Mayro skrev:Men men.. Då du ev nu kanske ser en ev möjlighet att VIA denna site om den nu har dessa möjligheter till påverkan kanske kan se något annat att göra än pipa om lite text osv så kanske gnället kan stoppa och konstruktiva saker tas upp mer...
Fast klart.. är inte texter 100 rätt så kanske du och andra förstår.. Men då kan man vänta in tills siten är perfekt i text så återkommer vi till min tanke då kanske.?
Hoppas det passar dig jax... Jag kan avakta textförbättringen.. inga problem alls...
Mayro skrev:
Men allt skräpjobb som görs emellan musikernas timmar av repande till den kassa skivan vi till sist ska lida oss igeom pga kanondåligt inspelad ljud...![]()
The_Man skrev:Mayro skrev:
Men allt skräpjobb som görs emellan musikernas timmar av repande till den kassa skivan vi till sist ska lida oss igeom pga kanondåligt inspelad ljud...![]()
Nu är det en annonsmarknad....har man problem med att matrialet är skit så får man ju ta det med säljaren.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster