Har någon lyckats lägga en felrapport på spotify, lyckats få dem att acceptera den (dvs skicka den till design) och slutligen fått buggen lagad?
Jag har försökt, flera gånger... Det är förvånande hur mycket energi de (1st line support) lägger på att trötta ut den betalande kunden istället för att bara fixa buggen, eller hjälpa till med felsökning. Det är också tydligt att deras uppträdande är väl regisserat då det är lika mellan forumet och andra direkta mailkontakter. Kanske inte så olikt supporten hos andra företag, men spotify sticker ut markant.
Men skam den som ger sig. Frågan är vilka andra kanaler som kan användas för att utöva påtryckning. Uppåt, bredare (media)?
Någon som använder "gramofon"-pucken med spotify? https://gramofon.com/. Den bugg jag tjatar om just nu handlar om att spotify plötsligt då och då kopplar bort pucken vid avspelning. Nån som har upplevt samma problem? Inget lätt fel att felsöka så man kan förstå till viss del att de inte vill hjälpa till, men oviljan är kompakt.