Moderator: Redaktörer
-distortion- skrev:Heaven_and_hell skrev:Det bästa sättet att tysta en idiot är att bemtöte denne med tysssstand.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
På film kanske, i verkligheten krävs det en redig smäll!
petern skrev:Håller med Krellmaster om att det lät bra/mycket bra om dom små PIP-högtalarna. Själv blev jag inte så imponerade av dom gigantiska, både i pris och storlek, superanläggningarna. Nej, PIP-rummet var bäst. (Varför lät inte Carlsson-högtalarna bättre?)
MP skrev:Är det någon som överhuvudtaget intresserar sig för vad Mayro tillber
Kribban skrev:MP skrev:Är det någon som överhuvudtaget intresserar sig för vad Mayro tillber
Nja![]()
Hårda ord Mayro men det är lite svårt att ta dig på allvarNu får vi se vad som händer med denna tråden när du som vanligt går på som en ångvält
![]()
![]()
MVH Kribban
Mayro skrev:Pip i all ära.. ... Men det är trotts alla ovationer ändå endast en liten stativare med solklara brister på varenda parameter i jämförandet med dessa två otroligt bra högtalare man demade i wilsonrummet..
Mayro skrev:-distortion- skrev:Heaven_and_hell skrev:Det bästa sättet att tysta en idiot är att bemtöte denne med tysssstand.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
På film kanske, i verkligheten krävs det en redig smäll!
Ja du har väl egen erfarenhet av att bli "tystad" då folk lessnar på dig..
Mayro skrev:bamsefar..
som vanligt så går du på direkt bara du ser mitt nick.. Om du kollar så vad det inte jag som jämförde pip med wilson..så ditt inlägg bör riktas mot petern som var den som avla denna jämförelse..
Jag anser ju detta är en felaktig jämförelse...som tydligen du också gör..
Svarar dig trevligt här så du kan backa ur utan att starta bråk eftersom jag lovat att bli snällare...
Så jag avaktar att du visar om du söker trivsamt småsnack eller enbart kurr...
Mayro skrev:vee eight
Rydberg har ju redan provat ut lite midfinivåer med förbättrande resultat om jag inte missuppfattar text så fel jämfört med dom rent introprylarna som många använder..
men ingen har väl provat med mer toppnivågrejor väl i hela kedjor..
DET vore otroligt roligt att få höra med inos 56 modell o med basar till...
Mayro skrev:hahaha... pip bäst.. jojo... detta var fasiken det festligaste läst detta året..
var du ens inne o besökte wilson krell rummet .....![]()
eller satt du utanför o gjorde din bedömmning vid nåt fikabord då någon "annan" person gav sina omdömmen tro.....![]()
jaja.. alla har ju sin "smak" som tydligt är..![]()
Mayro skrev:Då förstår jag era sura reaktioner här..
Mayro skrev:jag tänkte nog på brystongrejorna.. Det är väl deras mellanserie om jag inte missat nåt..Pass har jag inte ens haft en tanke på...
men den gillades väl inte eftersom den ansågs va utbytbar mot annat märke...
Ni reagerar såsom midfi var skräp.. I min värld är midfi otroligt hög nivå..
Krells FBI är väl ungefär deras midfinivå som jämförelse...Så om man då anser krell fbi skall motsvara midfi därifrån deras utsaga.. Dom kallade den "entry level for kids" på mässan.....![]()
men men.. Startar man med att nad 208 är en värsting så är bryston rena rama yberhighend...![]()
Då förstår jag era sura reaktioner här..
mats skrev:MP skrev:Är det någon som överhuvudtaget intresserar sig för vad Mayro tillber
Och vad tramsigt!
Mayro skrev:jag tänkte nog på brystongrejorna.. Det är väl deras mellanserie om jag inte missat nåt..![]()
Du har nog en väldigt annorlunda begreppsvärd än resten av världen och verkar skita blankt i vad orden i sig betyder.Mayro skrev:Ni reagerar såsom midfi var skräp.. I min värld är midfi otroligt hög nivå..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster