Moderator: Redaktörer
mhr1229 skrev:Så det var en pr120. Har sett bilden förut och undrat var det var. Men nu skriver Ingvar att "denna nya pi120 är verkligen ny. Den påminner förvisso lite om den äldsta versionen av pi120, men är omgjord så den blir lite elegantare." och då blir man ju nyfiken!
Johan_Lindroos skrev:mhr1229 skrev:Så det var en pr120. Har sett bilden förut och undrat var det var. Men nu skriver Ingvar att "denna nya pi120 är verkligen ny. Den påminner förvisso lite om den äldsta versionen av pi120, men är omgjord så den blir lite elegantare." och då blir man ju nyfiken!
Jag vet hur den äldsta versionen av pi120 såg ut!
![]()
![]()
DVD-ai skrev:En golvare med dubbla w104x, sedan i14 i toppen vore ju något av en pefekt modell, tycker jag !
Den blir i en rimlig storlek, möjlighet till en riktigt fin estetik och samtidigt med en prestanda som gör den attraktiv.
Men just saying...
mhr1229 skrev:Jaha, nu ser jag. Åter 11 november. Finns det nån särskild sektion av faktiskt.io man kan få säga sitt hjärtas mening och kritisera admin utan att bli avstängd?
mhr1229 skrev:Jaha, nu ser jag. Åter 11 november. Finns det nån särskild sektion av faktiskt.io man kan få säga sitt hjärtas mening och kritisera admin utan att bli avstängd?
DVD-ai skrev:I den verson av peislistan som jag har så är något fel, för det står samma tekniska data för pi12s, pi180 och pi220s vilket känns som om det stämmer mindre bra
Men kul att pi120s finns som modell nu för tiden !
Ted_B skrev:Någom som kan skicka senaste manifest till mig? (filips.pappa.ted@gmail.com)
Det jag har är från 2016.
Skickar han inte ut till alla som köpt av honom och som han har mailadress till?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster