På tal om fysisk media, dessa trillade in i lådan idag
Moderator: Redaktörer
Zzombie skrev:Förvånad att grupp 1-50 är så liten.
Trodde att verkliga hifi-nördar lyssnade och pillade mer med själva anläggningen än att lyssna på musik. Har hört talas om dylika som nästan bara har testskivor hemma.
Men forumets medlemmar verkar snarare vara melomaner...
Johan_Lindroos skrev:Svar vet ej.
Zzombie skrev:Förvånad att grupp 1-50 är så liten.
Trodde att verkliga hifi-nördar lyssnade och pillade mer med själva anläggningen än att lyssna på musik. Har hört talas om dylika som nästan bara har testskivor hemma.
Baffel skrev:Zzombie skrev:Förvånad att grupp 1-50 är så liten.
Conan skrev:Baffel skrev:Zzombie skrev:Förvånad att grupp 1-50 är så liten.
En musikälskare använder Hifi-anläggningen till att lyssna på musik. En sann audiofil använder musik till att lyssna på Hifi-anläggningen.
hifikg skrev:Bra jobbat att regga alla där
Är det bara fysiska album, eller köper du filer också? Kan man skilja på sådana lätt? I Musik ser jag hur många album jag har, men har ingen susning om hur många jag rippat fysiskt och hur många jag fått som filer.
lennartj skrev:Om några gnäller om att vinylmediet har för stora begränsningar jämfört med CD vad ska man då säga om 78-varvare?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 22 gäster