Moderator: Redaktörer
philipbtz skrev:Denon X3700H alla dagar i veckan.
Stranne skrev:De puttar på datum för när Hifiklubben förväntas få in X3700H i lager. Nyss stod det 17/9, nu står det 19/10... Frågan är om man får se den på denna sidan nyår.
Nattlorden skrev:Stranne skrev:De puttar på datum för när Hifiklubben förväntas få in X3700H i lager. Nyss stod det 17/9, nu står det 19/10... Frågan är om man får se den på denna sidan nyår.
Ojdå... X4700H kom per datum - till och med så kom silvervarianten två veckor tidigare...
Stranne skrev:Nattlorden skrev:Stranne skrev:De puttar på datum för när Hifiklubben förväntas få in X3700H i lager. Nyss stod det 17/9, nu står det 19/10... Frågan är om man får se den på denna sidan nyår.
Ojdå... X4700H kom per datum - till och med så kom silvervarianten två veckor tidigare...
Har du fått din alltså?
Det står 19/10 på den också på Hifiklubbens hemsida.
JonasB skrev:Stranne skrev:Nattlorden skrev:
Har du fått din alltså?
Om du inte beställt den så kommer det dröja innan du får den. Hifiklubben har ett kösystem och när kommande leverans är "tingad" så flyttas datum till nästa leverans. Tror att Hifiklubben sålt väldigt många x3700h på grund av en helt okej recension så modellen hinner knappt finnas i lager.
Stranne skrev:JonasB skrev:Stranne skrev:Har du fått din alltså?
Om du inte beställt den så kommer det dröja innan du får den. Hifiklubben har ett kösystem och när kommande leverans är "tingad" så flyttas datum till nästa leverans. Tror att Hifiklubben sålt väldigt många x3700h på grund av en helt okej recension så modellen hinner knappt finnas i lager.
Ok - bra info! Tack för det.
Stranne skrev:Nattlorden skrev:Stranne skrev:De puttar på datum för när Hifiklubben förväntas få in X3700H i lager. Nyss stod det 17/9, nu står det 19/10... Frågan är om man får se den på denna sidan nyår.
Har du fått din alltså?
Adhoc skrev:En hel vecka har din X4700H varit hemma och väldigt lite avrapporterat om vad du tycker om den. Skärpning pojk!
Stranne skrev:Jag ringde upp kundtjänst och avbokade 3700 nu efter all förlängd leveranstid. 4700 hade bekräftad leverans från lagret på fredag i denna veckan så jag har nu beställt en sån istället. Det blir säkert bra och en massa overkill mot vad jag hade tänkt mig från början.
DVD-ai skrev:Stranne skrev:Jag ringde upp kundtjänst och avbokade 3700 nu efter all förlängd leveranstid. 4700 hade bekräftad leverans från lagret på fredag i denna veckan så jag har nu beställt en sån istället. Det blir säkert bra och en massa overkill mot vad jag hade tänkt mig från början.
Segt... Jag beställde just en 3700h och det står att den förväntas finnas i lager 26/11.
Så då har dom flyttat bak datumet igen så ?
Jag har ju inte jätte brottom så om det drar lite på tiden är det okey för mig.
Men klart att det vore kul att få den i år, inte så sugen på att det ska strula och skjutas upp upprepade gånger.
Jag håller tummarna!
Är inte intresserad av att betala mer för en låda som inte gör något bättre...
För dom större modellerna verkar vara som högst lika bra, och dom har ju i stort samma funktioner och effekten skiljer inte nämnvärt osv...
Om man köper någon av dom fetare modellerna, vad får man egentligen för dom extra pengar man lägger utöver 3700h ?
DVD-ai skrev:Är inte intresserad av att betala mer för en låda som inte gör något bättre...
JonasB skrev:DVD-ai skrev:Är inte intresserad av att betala mer för en låda som inte gör något bättre...
Ja antar att du menar gör något bättre ljudkvalitetsmässigt i två kanaler? T.ex delar den upp surroundsignaler till fler högtalare bättre än sterogrejer![]()
Den har också funktioner som underlättar vardagen och soffsittandet, som cec och auto on vid t.ex streaming från mobilen.
Edit: Du kanske menade en dyrare Denon-modell?
DVD-ai skrev:JonasB skrev:DVD-ai skrev:Är inte intresserad av att betala mer för en låda som inte gör något bättre...
Ja antar att du menar gör något bättre ljudkvalitetsmässigt i två kanaler? T.ex delar den upp surroundsignaler till fler högtalare bättre än sterogrejer![]()
Den har också funktioner som underlättar vardagen och soffsittandet, som cec och auto on vid t.ex streaming från mobilen.
Edit: Du kanske menade en dyrare Denon-modell?
Jag menar att:
Jag inte vill betala mer pengar än jag gör för x3700h, om det ändå inte ger mig något annat än marginellt mer effekt och inte någon som helst mätmässig fördel i ljudkvalitet.
Sedan undrar jag vad mer som skiljer x3700h mot dess större syskon?
Det tycks vara just nära nog ingenting?!
Några kanaler till på dom största syskonen, och fler zoner.
Men har jag uppfattat det rätt att det är den enda skillnaden?
Morello skrev:Receiver - lyssnar ni mycket på frekvens- och amplitudmodulerad rundradio dessa dagar?
Användare som besöker denna kategori: genstruktur, Google [Bot] och 2 gäster