goat76 skrev:hifi_nirvana skrev:Om mätningar har jag inget att säga. Men personligen tycker jag detta är ganska tragiskt. Detta kommer att få kolossalt förödande konsekvenser för en tillverkare som Hegel. Och det visar klart hur sårbara företag är på nätet om dom figurerar på diverse forum. Om någon vill orsaka skada för ett företag så är det ganska enkelt. Skriv en dålig recension på rätt forum. Se till så att texten är SEO vänlig så den hamnar högt i SERP.
Visst har Hegel lite sig själva att skylla då de inte varit tillräckligt tydliga i sin specifikation med att deras linjeutgång inte kan driva vad som helst, att den främst är tänkt som en utgång för en subwoofer. Samtidigt tycker jag Amir, som vet hur ofantligt stort inflytande han har på branchen borde ta ett större ansvar när stora fel upptäckts, kanske ta kontakt med tillverkaren för att innan publikation säkerställa att allt står rätt till.
Om resultatet kommer som en chock så kanske det är företaget i fråga som borde ta ett större ansvar.