oa51 skrev:Det dyker säkert upp ett par tids nog. Sitt lugnt i båten.
FBK - Du har PM!
Och du har svar!
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
oa51 skrev:Det dyker säkert upp ett par tids nog. Sitt lugnt i båten.
FBK - Du har PM!
FBK skrev:12.000kr. för det kostar dem då ingen tar mindre. (enligt säljaren) Så sugen är jag inte så någon annan får köpa som vill ha just ett par 52.2, jag tar det lugnt så länge. Kan ge dig mailadressen om du vill köpa ?
FBK skrev:juanth skrev:Det dyker säkert upp ett par tids nog. Sitt lugnt i båten.
Exakt vad jag gör. Tackade nej till ett par OA52.2 idag då de kostar mer än ett par av tidigare version (fullt fungerande) och fixade till N-versionen som jag vill ha.
STDI skrev:FBK skrev:12.000kr. för det kostar dem då ingen tar mindre. (enligt säljaren) Så sugen är jag inte så någon annan får köpa som vill ha just ett par 52.2, jag tar det lugnt så länge. Kan ge dig mailadressen om du vill köpa ?
Var det ett par uppgraderade eller fabriksbyggda?
FBK skrev:STDI skrev:FBK skrev:12.000kr. för det kostar dem då ingen tar mindre. (enligt säljaren) Så sugen är jag inte så någon annan får köpa som vill ha just ett par 52.2, jag tar det lugnt så länge. Kan ge dig mailadressen om du vill köpa ?
Var det ett par uppgraderade eller fabriksbyggda?
De var köpta av honom i butik så de var fabriksbyggda utgår jag ifrån.
STDI skrev:FBK skrev:juanth skrev:Det dyker säkert upp ett par tids nog. Sitt lugnt i båten.
Exakt vad jag gör. Tackade nej till ett par OA52.2 idag då de kostar mer än ett par av tidigare version (fullt fungerande) och fixade till N-versionen som jag vill ha.
Vad räknar du med att köp av ett par OA52 plus delar till OA52.N kostar?
FBK skrev:STDI skrev:FBK skrev:Exakt vad jag gör. Tackade nej till ett par OA52.2 idag då de kostar mer än ett par av tidigare version (fullt fungerande) och fixade till N-versionen som jag vill ha.
Vad räknar du med att köp av ett par OA52 plus delar till OA52.N kostar?
Det beror ju på vilket skick och vilken version det är på OA52 så det blir spretigt prismässigt. Personligen så vill jag ha N-versionen så det är onödigt att köpa ett par fabriksbyggda Oa52.2 ser jag det som. Verkar ju var gott om folk som har uppdaterat till N, så den måste vara bra, i mina öron är den mycket bra i alla fall och det räcker. Grejerna till N kostar väl ifrån ca:6000kr och uppåt om jag sett rätt.
FBK skrev:12.000kr. för det kostar dem då ingen tar mindre. (enligt säljaren) Så sugen är jag inte så någon annan får köpa som vill ha just ett par 52.2, jag tar det lugnt så länge. Kan ge dig mailadressen om du vill köpa ?
Kralle skrev:Har nu använt OA51.N nästan dagligen i 20 månader. Tycker mig sakna lite "krispighet" i diskanten jämfört med vissa andra högtalare. Kanske läge att laborera med filtret.
Kralle skrev:Har nu använt OA51.N nästan dagligen i 20 månader. Tycker mig sakna lite "krispighet" i diskanten jämfört med vissa andra högtalare. Kanske läge att laborera med filtret.
radelius skrev:Obs att det ska vara MKP10! Ovh jag inte missminner mig inte högre spänningstålighet än 400V om jag minns rätt. Ska enl. Peter S vara skillnad i uppbyggnad av kondingarna över detta värde.
radelius skrev:Obs att det ska vara MKP10! Ovh jag inte missminner mig inte högre spänningstålighet än 400V om jag minns rätt. Ska enl. Peter S vara skillnad i uppbyggnad av kondingarna över detta värde.
RogerGustavsson skrev:radelius skrev:Obs att det ska vara MKP10! Ovh jag inte missminner mig inte högre spänningstålighet än 400V om jag minns rätt. Ska enl. Peter S vara skillnad i uppbyggnad av kondingarna över detta värde.
Wima MKP10, 250 eller 400 V vill jag minnas. De är sällsynta, svåra att hitta.
radelius skrev:Elfa hade dem på hylla i våras, men det var kanske bara en lycklig slump
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst