solhaga skrev:Jag antar att Windows "lägger sig i" mer i Java-fallet.
Det är ju Java i båda fallen men REW 5.20.12 fick stöd för WASAPI Exclusive så ASIO behövs inte längre.
Moderator: Redaktörer
solhaga skrev:Jag antar att Windows "lägger sig i" mer i Java-fallet.
pLudio skrev:solhaga skrev:Jag antar att Windows "lägger sig i" mer i Java-fallet.
Det är ju Java i båda fallen men REW 5.20.12 fick stöd för WASAPI Exclusive så ASIO behövs inte längre.
Kraniet skrev:Jag har ett färdigbyggt kort med dubbla 3886 från Douk Audio. Med kontaktperson Liu Chenxi som i Room 1329, WangCheng Building, Longhua street, Longhua new distric, Shenzhen, Guandong, China![]()
Aldrig gjort nåt med det så vet inte om det funkar. Ser dock prydligt och fint ut och den medföljande specifikationen är på tyska vilken ju borgar för kvalitet.
Det är ju två hål. Skulle du inte ha mono (dual-mono)? Alltså bara en XLR kontakt, men två moduler i lådan.solhaga skrev:Hålen högst upp på bakplåten är XLR-kontakterna.
solhaga skrev:Kraniet skrev:Jag har ett färdigbyggt kort med dubbla 3886 från Douk Audio. Med kontaktperson Liu Chenxi som i Room 1329, WangCheng Building, Longhua street, Longhua new distric, Shenzhen, Guandong, China![]()
Aldrig gjort nåt med det så vet inte om det funkar. Ser dock prydligt och fint ut och den medföljande specifikationen är på tyska vilken ju borgar för kvalitet.
Jag köpte på mig denna.
Den inkluderar nätdel som din. Det kan ju vara något att driva en garageanläggning exempelvis.
oa51 skrev:Har du hunnit returnera?
oa51 skrev:I annat fall - PM:a mig så ordnar vi de chip du behöver!
Notera: Det finns inte ett elektroniskt diagram endast för professionella
Eri skrev:Borde kanske inte ta upp detta. Jag är nog yrkesskadad men när jag ser sådana bilder kan jag inte låta bli att granska lödningarna. Är korten köpta färdiglödda?
solhaga skrev:solhaga skrev:Kraniet skrev:Jag har ett färdigbyggt kort med dubbla 3886 från Douk Audio. Med kontaktperson Liu Chenxi som i Room 1329, WangCheng Building, Longhua street, Longhua new distric, Shenzhen, Guandong, China![]()
Jag köpte på mig denna.
Den inkluderar nätdel som din. Det kan ju vara något att driva en garageanläggning exempelvis.
Att man aldrig lär sig; naturligtvis så saknades LM3886:orna på Amazonköpet.
Löftet:
[ Bild ]
Verkligheten:
[ Bild ] [ Bild ]
Det är inte jag som har lött.
Jag tänker inte chansa med en av de LM3886:or jag har, så det får bli en retur.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster