Moderator: Redaktörer
distad skrev:RogerGustavsson skrev:Johan_Lindroos skrev:Visst visst, trevlig… Men, var är den analoga ingången som Distad önskar sig?
Behövs en analog ingång när den ska användas med en CD-spelare? Många CD-spelare har väl en digitalutgång?
God dag yxskaft svar som vanligt. Läs det jag skrivit, dvs, det är inte aktuellt med någon form av EQ.
sportbilsentusiasten skrev:distad skrev:RogerGustavsson skrev:
Behövs en analog ingång när den ska användas med en CD-spelare? Många CD-spelare har väl en digitalutgång?
God dag yxskaft svar som vanligt. Läs det jag skrivit, dvs, det är inte aktuellt med någon form av EQ.
Tror du får mer svar om du uppskattar att andra försöker
distad skrev:Jag har en hörlursrigg med CD-spelare dvs hörlursförstärkare,dac och CD-spelare, dvs, ingen Eq. Och så kommer det bli länge..... Saknar inte bas med nuvarande Marshall men jag vill testa andra lurar också. Sedan kan allt bli bättre som jag ser det, men jag tänker inte ljud i siffror heller utan i en upplevelse.Tell skrev:Blir inte så mycket bättre än 7Hz Zero2, så gott som perfekt ljud, men eventuell bas eller diskant som kanske inte 100% matchar ens tycke och smak går ju att EQa till
distad skrev:Tråkigt för måååånga miljoner människor där ute att de inte ekvaliserar, då det "måste göras".
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 4 gäster