Moderator: Redaktörer
sportbilsentusiasten skrev:Ascoola, köp!
jockewe skrev:De kan gilla en uppgradering av delningsfilter vill jag minnas
Bamsefar skrev:jockewe skrev:De kan gilla en uppgradering av delningsfilter vill jag minnas
Japp, delningsfiltret har en dålig placering av spolarna som man behöver flytta på. Kanonroliga högtalare för övrigt, är priset ok och skick såklart så köp!
TonyM skrev:Det blir inga B&W för mig såldes idag, fast att jag skulle komma ut o lyssna fredag..
sportbilsentusiasten skrev:TonyM skrev:Det blir inga B&W för mig såldes idag, fast att jag skulle komma ut o lyssna fredag..
Dåligt av säljaren, han skulle hört av sig så du fick chansen att lägga handpenning eller köpa dom (Om du nu var först att höra av dig. Var du tvåa efter personen som köpte dom, skulle säljaren säga "du är 2'a på dom, så 1'an har första tjing)
Imperial-Blomman skrev:Om man känner till säljaren så e de väl ok.
Om inte, så skulle inte ja lägga handpenning.
Goldfinger skrev:Vad begärde säljaren i pris?
Det är gamla burkar det där.
Sannolikt sent -80 tal.
distad skrev:Så här beter sig folk numera, dvs. man kan aldrig lita på någon numera... Vanligt sk. "folkvett" finns inte längre. Folk som köpt av mig har berättat grejer som de varit med om, därav så har jag hört en del. Köper ju själv inte (inte råkat ut själv) och har ju sålt allt som jag ägt sista 5-6åren. I detta fallet så fick han troligtvis klart över vad han hoppats på. Kommer ut annonser där säljaren nästan begär nypris, så man tappar hakan. Har mejlat några sådana förr och får då svaret, går det så går det.![]()
Har knappt titta på begagnat sista halvåret då energin inte finns till sådant. Angående dessa burkar så har jag lyssnat en gång, och på den tiden tyckte jag att de lät väldigt tråkigt. Dvs. mitt intryck som jag värderar 0 på en skalat 1-10 då det kan vara helt annorlunda idag.
![]()
TonyM skrev:Goldfinger skrev:Vad begärde säljaren i pris?
Sannolikt sent -80 tal.
Han hade sänkt dem från 16000:- till 12000:-, om det var ett vettigt pris vet jag inte. Hade dock kunnat tänka mig betala det om burkarna lät bättre än de jag har, Jamo 870D...
Goldfinger skrev:TonyM skrev:Goldfinger skrev:Vad begärde säljaren i pris?
Sannolikt sent -80 tal.
Han hade sänkt dem från 16000:- till 12000:-, om det var ett vettigt pris vet jag inte. Hade dock kunnat tänka mig betala det om burkarna lät bättre än de jag har, Jamo 870D...
Det tycker jag är dyrt, ett par Matrix 802 SIII som är en mycket senare utgåva var ute för 10 000kr för inte så länge sedan.
Själv skulle jag inte betala några större summor för högtalare med element av -80 tals standard.
Användare som besöker denna kategori: TommyW och 15 gäster