Moderator: Redaktörer
Imperial-Blomman skrev:Ja drömmer om JBL250ti.
Dom väger 75Kg å ja bor på 3:e våningen utan hiss.
StefanL skrev:Mina gamla drömhögtalare!
Hade jag inte haft mina Revel F208, antar de är en bättre högtalare idag kanske.
Bor bara 45 minuter därifrån också..
Bamsefar skrev:Imperial-Blomman skrev:Ja drömmer om JBL250ti.
Det där är ju perfekt träning, både trappa och knäböj på en och samma gång![]()
![]()
Loop skrev:Sett dessa på annons för 30-35k under åren
Loop skrev:Lite högt pris då dessa låg strax under 80k till en början.
Sett dessa på annons för 30-35k under åren
Conan skrev:StefanL skrev:Mina gamla drömhögtalare!
Hade jag inte haft mina Revel F208, antar de är en bättre högtalare idag kanske.
802N är inte sålda än. Åk dit och ta med dina Revel som inbyte. Kanske inte behöver betala så mycket i mellanskillnad. Klart du ska äga dina drömhögtalare nån gång i livet.
StefanL skrev:Conan skrev:StefanL skrev:Mina gamla drömhögtalare!
802N är inte sålda än. Åk dit och ta med dina Revel som inbyte. Kanske inte behöver betala så mycket i mellanskillnad. Klart du ska äga dina drömhögtalare nån gång i livet.
Och där var de sålda, hann inte fråga.
Det sägs så i nästan varje tråd på forat. Allt låter illa..... mer eller mindre.Morello skrev:Vem har sagt så?
distad skrev:Det sägs så i nästan varje tråd på forat. Allt låter illa..... mer eller mindre..Morello skrev:Vem har sagt så?
distad skrev:Det sägs så i nästan varje tråd på forat. Allt låter illa..... mer eller mindre.Morello skrev:Vem har sagt så?Som jag ser det, så har det spårat ur. Jag kommer i alla fall "inte" berätta om mina framtida grejer med den utvecklingen som forumet har tagit. Det är ju fel på "allt" numera som nu inte forumet har "godkänt" och det påpekas "hela tiden". Hifi ska vara kul, i min bok. Så mitt tidigare inlägg syftar på det................
distad skrev:Det sägs så i nästan varje tråd på forat. Allt låter illa..... mer eller mindre.Morello skrev:Vem har sagt så?Som jag ser det, så har det spårat ur. Jag kommer i alla fall "inte" berätta om mina framtida grejer med den utvecklingen som forumet har tagit. Det är ju fel på "allt" numera som nu inte forumet har "godkänt" och det påpekas "hela tiden". Hifi ska vara kul, i min bok. Så mitt tidigare inlägg syftar på det................
jockewe skrev:Sedan tycker jag också att det är den som inte KAN njuta av ett ljud som lider, inte den som njuter av något som någon annan ifrågasätter.
Goldfinger skrev:Om alla enbart satt och berättade vad vi föredrog, då lärde vi oss ingenting, vore som ett bilforum där man enbart diskuterade vilka bilmärken man gillade, men aldrig diskuterade prestanda, vore rätt meningslöst.
dewpo skrev:[Det är inte noll till hundra eller snabbast på rakan som räknas, utan snabbast runt banan!
dewpo skrev:...Dom som vinner mest har den snabbaste bilen "PUNKT"...
dewpo skrev:Goldfinger skrev:Om alla enbart satt och berättade vad vi föredrog, då lärde vi oss ingenting, vore som ett bilforum där man enbart diskuterade vilka bilmärken man gillade, men aldrig diskuterade prestanda, vore rätt meningslöst.
Men i bilsport är det ju enklare. Dom som vinner mest har den snabbaste bilen "PUNKT" : Det är inte noll till hundra eller snabbast på rakan som räknas, utan snabbast runt banan!
dewpo skrev:Goldfinger skrev:Om alla enbart satt och berättade vad vi föredrog, då lärde vi oss ingenting, vore som ett bilforum där man enbart diskuterade vilka bilmärken man gillade, men aldrig diskuterade prestanda, vore rätt meningslöst.
Men i bilsport är det ju enklare. Dom som vinner mest har den snabbaste bilen "PUNKT" : Det är inte noll till hundra eller snabbast på rakan som räknas, utan snabbast runt banan!
Imperial-Blomman skrev:Ja drömmer om JBL250ti.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster