Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Mayro sitter och ler i sin håla och försöker få andra upprörda.
Julnöjje är inte detsamma för alla
Kaffekoppen skrev:Erkänn att du tycker det är kul att skriva elaka saker. Du gör det ju så fort du bara kan. Erkänn att du blir lycklig av det.
God Jul!
Ronnie skrev:Svante: går det att använda Edge +någon underbar tumregel för att uppskatta hur kantdiffraktionen blir när elementet sitter i en klotformad "baffel"?
Visst fasiken är det. Kan med fördel kombineras med tingestar för att släppa knallpulverskottSvante skrev:Jag fick en radiostyrd helikopter i julklapp. Helkul!
Mayro skrev:piotr
Du vet nog vad jag menar. Och gör du inte det är det absolut noll skäl att "berätta mer tydligt" eftersom du ändå inte skulle vara motaglig för det.
:
Erkänner...Men denna gången var det inte så. Jag var ju inte elak. Jag belyser enbart egon som rent sväller över kanter o bredder o inget annat..
Men det är ju gjort nu så det kan man släppa nu kanske så slipper man sitta med en följetong och tala om att någon aggerar oerhört likt nån slags "Egoadel" med noll markkontakt.
Kaffekoppen skrev:Mayro!
Tycker du borde försöka läsa det folk skriver också istället för att regera på enskillda fraser.
Då skulle du träffa bättre med elakheterna istället för att framstå som helt patetisk
Nefilim skrev:Svante skrev:Mayro skrev:... med noll markkontakt.
Jag fick en radiostyrd helikopter i julklapp. Helkul!
Det skulle även jag vilja fått!
Mayro skrev:Och vad har du med detta att göra egentligen? Du verkar lägga dig i varhelst du kan fast du inte ens finns med på tapeten..
Jag tycker du skall skaffa, eller låna "The Loudspeaker Design cookbook" av Vance Dickasson* på bibban!-distortion- skrev:Men som sagt, varför pratas det så lite om baffelsteg utanför faktiskt.se?
Mayro skrev:Nefilim skrev:Svante skrev:Mayro skrev:... med noll markkontakt.
Jag fick en radiostyrd helikopter i julklapp. Helkul!
Det skulle även jag vilja fått!
jag med.
Såg en sådan fyga en gång på årstafältet i Sthlm för några år sedan.. Häftigt....
-distortion- skrev: Men som sagt, varför pratas det så lite om baffelsteg utanför faktiskt.se?
Jocke skrev:Noterade trådens ämne: "Elementens placering på baffeln"!
/Jocke
Dagens valspråk: Mer glögg till moderatorerna!
Som sagt, svenska siter finns det bara två avSvante skrev:-distortion- skrev: Men som sagt, varför pratas det så lite om baffelsteg utanför faktiskt.se?
Gör det?
Jag var ett tag aktiv på www.diyaudio.com och där debatterades det flitigt. Anglomaner brukar ganska ofta förkorta kompensationen med "BSC", kanske är det därför det är svårt att hitta?
Kaffekoppen skrev:Som sagt, svenska siter finns det bara två avSvante skrev:-distortion- skrev: Men som sagt, varför pratas det så lite om baffelsteg utanför faktiskt.se?
Gör det?
Jag var ett tag aktiv på www.diyaudio.com och där debatterades det flitigt. Anglomaner brukar ganska ofta förkorta kompensationen med "BSC", kanske är det därför det är svårt att hitta?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster