Moderator: Redaktörer
Ivil skrev:Hej!
Jag har köpt ett par Mirsch om3-28 som jag har lite funderingar om...hur placerar man dem? är det golvhögalare eller stativare? Är det någon här som har mer information om denna högtalare?
/Andreas
Ivil skrev:vad kan man byta ut den hemska filten som fronten är bestyckad av? Kan man hitta något på en vanlig tygaffär eller måste man beställa?
Ivil skrev:hej ingen! nu är jag äntligen hemma efter julens äventyr! Så det första jag gjorde när jag kom igenom dörren var så klart att slita bort fronten....AJAJ basarnas skumkanter är nästan helt bortvittrade! Är det någon här som har hittat skumkanter till dessa element? Jag har själv lyckats omkanta 3 par basar till carlsson högtalare och fick då rekomenderat att köra Fynda.se´s slavbasar och klippa sönder dem... är det någon här som har tips på snik renoveringen?
ollemirsch skrev:OM3-27 var min första högtalare. Som Rolf mycket riktigt berättar hade den 3 element och lådvolym på 27 liter.
Olle
henriksch skrev:Om du (Krantzberg) skulle, ha lust, tid och ork Så hade det vait himla kul att få se byggbeskrivning och ritning.
Ett annat alternativ skulle kunna vara att du berättar mer exakt vilken bok ritningen finns.
Henrik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster