Moderator: Redaktörer
profbd skrev:jag hakar på
jag tänker bygga in den i bordet
finns det inga liknande för dvd?
Vee-Eight skrev:Vet faktiskt inte hur kompabiliteten är med dvd och brännare...
It's compatible both of CD-Rom and DVD-Rom.
Kaffekoppen skrev:En sån har jag.... nånstans i skåne...
Vee-Eight skrev:Funderade själv på en sålunda:
http://www.behringer.com/SRC2496/index.cfm?lang=ENG
1300:- ca på thomann
vill någon hämta eller ha samskickning (till Stockholm eller göteborg eller så)
ignatz skrev:Uppskattar f ö både att du tar tag i det och hastar på lite.
Rookie skrev:Vad händer på denna fronten?
Rookie skrev:Nu när det händer saker på denna fronten så kanske det vore trevligt med lite lösa spekulationer i vilka cd- respektive dvd-rommar (/pun romer?/end pun) som kan vara bra att ha. Själv är jag intresserad av någon slot-in-variant. Kanske något från Plextor....?
Vee-Eight skrev:Soundbrigade:
Vet du om kitet funkar med dvd-brännare också?
soundbrigade skrev:Vee-Eight skrev:Soundbrigade:
Vet du om kitet funkar med dvd-brännare också?
Så här svarar vår thailändare på den frågan:
It's compatible both of CD-Rom and DVD-Rom..
Jag förutsätter att den funkar till brännare också, men din fråga var kanske om det gick att köra baklänges - alltså använda kontrollern till att ta emot signal utifrån och bränna ner på skivan?
Vee-Eight skrev:Anledningen till frågan var att man ev kan få tag på dvd-brännare med slot-in(tillgången generellt är bra mkt större på dvd-brännare än cd-rom-spelare). Plextor skall ha ett par modeller för detta.
soundbrigade skrev:Vee-Eight skrev:Anledningen till frågan var att man ev kan få tag på dvd-brännare med slot-in(tillgången generellt är bra mkt större på dvd-brännare än cd-rom-spelare). Plextor skall ha ett par modeller för detta.
Jag skulle inte satsa en njure och en halv lever på att det funkar men jag kan inte förstå att det inte skulle funka. Åsså ska man inte infoga två negationer i samma mening!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 237 gäster