Golvhögtalare max 13000:-

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Hetsporren
Spolar Kröken!

Inläggav Hetsporren » 2007-02-03 10:11

JimmyN skrev:
Vee-Eight skrev:Begagnade Carlsson oa52.3 borde passa i budget.

Om du hittar några så

Varsågod, 12 000 kr och de är dina. Fast jag hade hellre köpt annat för pengarna...

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus

Inläggav Vee-Eight » 2007-02-03 14:17

JimmyN skrev:
Vee-Eight skrev:Begagnade Carlsson oa52.3 borde passa i budget.

Om du hittar några så =(

Jag är grymt sugen men de 18k de betingar i nypris blir jobbigt. 18k är ett tufft segment när det gäller högtalare. Blir ju inte bättre av att det är riktigt svårt att provlyssna ett par i butik med "sanningsenligt" resultat. (De flesta hifi-butiker har akustiktak)

Det finns oa60 på hifipunkten i Carlsson-rummet, speciellt avpassat rum med mer bostadsliknande akustik.
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

BengtO

Inläggav BengtO » 2007-02-03 15:54

Vee-Eight skrev:
BengtO skrev:Men det e ju faktiskt inte osant.. Skulle Carlsson allena vara snyggast o vackrast i världen skulle väl hela Sverige (och världen) oxå åka omkring i Volvo 745:or då de oxå är bäst i det de är skapta för..

Finns de som har andra behov med sina bilar än att kunna använda kraftuttag och att kunna montera harven.

Om du menar att Carlsson är som en traktor så håller jag med dig.. dom fungerar oxå utmärkt till det de är tänkta för :) Precis så jag menade med 745an oxå.. Varken snygg, rolig eller spännande.. Bara funktionell..

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus

Inläggav Vee-Eight » 2007-02-03 16:08

BengtO skrev:
Vee-Eight skrev:
BengtO skrev:Men det e ju faktiskt inte osant.. Skulle Carlsson allena vara snyggast o vackrast i världen skulle väl hela Sverige (och världen) oxå åka omkring i Volvo 745:or då de oxå är bäst i det de är skapta för..

Finns de som har andra behov med sina bilar än att kunna använda kraftuttag och att kunna montera harven.

Om du menar att Carlsson är som en traktor så håller jag med dig.. dom fungerar oxå utmärkt till det de är tänkta för :) Precis så jag menade med 745an oxå.. Varken snygg, rolig eller spännande.. Bara funktionell..

Liknelsen mellan volvo och carlsson var din egen, inte min. 8)
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Föregående

Återgå till Köpråd