Moderator: Redaktörer
Morgan skrev:Jag tycker att saker som Primare, Densen, Thule eller Chord bara ser löjligt ut. Formgivet lull-lull är inget för riktiga män, helt enkelt. Stora, hårda manliga svarta pjäser till slutsteg utan massa bjäfs på skall det vara. Samma sak med övrig utrustning.
Birger skrev:Överprissatt var ordet !!!!!!
subjektivisten skrev:Jag tycker dom flesta här är puckon som köper dyr whiskey, klockor, bor i sthlm, etc etc
Sanny_X skrev:Mårten Design?
subjektivisten skrev:Berätta nu
Mr_Ekan skrev:Hetsporren skrev:Är inne i känsliga slutförhandlingar...Sanny_X skrev:Sååååå?
Diggar din formulering. Vad var det för junk?
Hetsporren skrev:Mr_Ekan skrev:Hetsporren skrev:Är inne i känsliga slutförhandlingar...Sanny_X skrev:Sååååå?
Diggar din formulering. Vad var det för junk?
Det var ett par QLN Signature HDII Splitfield, alltså sådana jag köpte beg. på Esoterisk Hifi för några år sedan och lyckades sälja drygt dubbelt så dyrt privat senare;)
Birger skrev:Subjektivist:
Jag har aldrig påstått att mina egna erfarenheter av Accuphase är fakta. Fakta är att jag inte blev ett dugg impad av grejerna och vid jämförelse gillade annat mycket bättre.
Sedan får du bo var fan du vill. Pucko

Affald skrev:Det är en snygg kombo Stefan
Men det är svårt att få fatt i beggat... vad går det lös på nytt?
& om du skall till tonläget/Anders & lyssna r. mig så hakar jag glatt på med kort varsel
Affald skrev:Det vore bra att hitta CD´n beggad
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster