Det hoppas jag. Jag hoppas också att jag är vald på fler kriterier än så. en an dem är att kunna berätta att man återkommer med svaret när jag undersökt sakfrågan. Jag kan dock inte tro att föreningen tagit ett sådan t ställningstagande just därför att jag är fundersam om det är något som alla medlemmar kan skriva under på. Jag återkommer, och gör jqg inte det så påminn mig!patrikf skrev:Kaffekoppen skrev:Vad får dig att tro att LTS har tagit ställning i den frågan?
Jag bad inte återge ett gammalt ställningstagande. Jag bad om att få veta LTS åsikt av dig som ordförande. Tänkte att du kanske hade blivit vald till det pga att du hade koll och förtroende att uttala dig.
patrikf skrev:Jag var ute efter gränsen mellan IÖ´s privata åsikter han skriver om på forumet och LTS ståndpunkter.
IÖs privata åsikter är just privata. När han uttalar sig för föreningens räkning skall det framgå. Varför undrar du? Har du några konkreta uttalanden som du funderar på om de är av privat karaktär, framförda i LTS namn?
Vi hörs om nån vecka..