JustAudioMagic skrev:Hetsporren skrev:Här (alltså i denna tråd) har vi knappast talat om universitetspoäng? Jag menar bara att du för andra gången på kort tid inte fattar ett enkelt samband...
nu får du faktiskt ge dig! för det första har du själv pratat om poäng (läs ovan om du glömt det). för det andra har det så långt ifrån saken att göra.
Är det någon som skall ge sig så är det du. Så här är det:
1) Du verkade inte förstå (i en annan tråd) hur man undersöker något, i detta fall en förstärkare. Det fick mig att undra om du aldrig skrivit en uppsats, där man ju lär sig en hållbar metod för att just undersöka. Du svarade att du aldrig gjort detta och således förstod jag varför du inte fattade
den frågeställningen.
2) Frågeställningen i
denna tråd handlade inte om att undersöka något, utan om att KK ville du skulle utveckla ett påstående. Du gav då ett icke-svar (ännu ett lösryckt påstående istället för svar) på hans vädjan och därför drog jag slutsatsen att du inte heller nu förstod vad frågan egentligen handlar om.
Men du verkar å andra sidan inte förstå någonting alls och rabblar därför ditt heliga mantra som om du gömde dig bakom ett par solglasögon:
Man måste lyssna med öronen för att bla bla bla...