Eller bra välljudnade apparater klarar inte testen

Moderator: Redaktörer
Skrutten skrev:Det är orimligt att så många mediokra ljudapparater klarar testen. Det måste vara fel på testmetodiken
Eller bra välljudnade apparater klarar inte testen orimligt resultat.
Subjektivisten skrev:Nej, det har du inte. Vill se vart du gjort det tack.
subjektivisten skrev:Du är bevisligen båda två så.
meanmachine skrev:Hur kan det då komma sig att flertalet dyrfi-prylar är "sämre"..
Magnuz skrev:långt ifrån alla apparater byggs i syfte att vara goda (d.v.s. oförvrängande) återgivare.
skrutten skrev:Det är orimligt att så många mediokra ljudapparater klarar testen. Det måste vara fel på testmetodiken
skrutten skrev:Eller bra välljudnade apparater klarar inte testenorimligt resultat.
Mayro skrev:Var har jag sagt så?? Att fe MÅSTE vara orimlig? resultaten är orimliga har jag sagt..
Sedan.. måste du verkligen aggera så som du gör hela tiden
Skaffa dig en gylf på kjolen din så du får byta om bland killarna hädanefter där du försöker etablera dig via tuffa inlägg...
I all välmening..
IngOheman skrev:Måste säga att jag tycker Subjektivisten behandlats väldigt styvmoderligt - tämligen omotiverat. Visst har han blivit irriterad och givit upp hoppet att det skall gå att diskutera med trollen, vilket kanske lett till några (onödiga) "förklaringar" om skälet till hans håglöshet därvidlag, men han har så vitt jag sett ALDRIG startat en enda diskussion med något ovett.
IngOheman skrev:Till och med moderatorerna har givit sig på honom och editerat i hans inlägg
IngOheman skrev:Du har nog rätt. Men rätt är det inte, tycker jag.
Det leder bara till att Faktiskt blir ett sämre fora, där trolleri inte bara accepteras utan till och med får sådant utrymme att snart sagt varenda potentiellt meningsfull debatt förstörs helt.
IngOheman skrev:Tycker det är bra att i sådana fall alltid backa i diskussionena och se vem som styrde över vad som kunde blivit en meningsfull diskussion, till ett meningslöst trollande. När jag gör det måste jag säga att det är väldigt tydligt att Subjektiviten inte är något troll. Tvärtom faktiskt.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], entt och 38 gäster