mike34 skrev: Ååh fasen. passar inte alls med andra ord ?
Jo, men det blir lite vingligt med SD-fötter och för små plattor.
Dessutom är ju mina piP-plattor betalda. Ring gärna mig...

Moderator: Redaktörer
mike34 skrev: Ååh fasen. passar inte alls med andra ord ?
Kaffekoppen skrev:Jag hade mest gjort det för hennes bästa
Merkurius skrev:Jag hann även förbi Ingvar Öhman och det som var mest intressant där var ett par pi60 i valnötsrotExtremt snygg fanér men ordet extremt kommer till korta när man ska kommentera priset
Hetsporren skrev:Merkurius skrev:Jag hann även förbi Ingvar Öhman och det som var mest intressant där var ett par pi60 i valnötsrotExtremt snygg fanér men ordet extremt kommer till korta när man ska kommentera priset
Du tog väl en bild som du kan lägga upp? Pris??
Merkurius skrev:Jag glömde faktiskt.se att ta med kameran. Fanéret kostar 22 000:- för två stycken pi60sHetsporren skrev:Du tog väl en bild som du kan lägga upp? Pris??Merkurius skrev:Jag hann även förbi Ingvar Öhman och det som var mest intressant där var ett par pi60 i valnötsrotExtremt snygg fanér men ordet extremt kommer till korta när man ska kommentera priset
Hetsporren skrev:Merkurius skrev:Jag glömde faktiskt.se att ta med kameran. Fanéret kostar 22 000:- för två stycken pi60sHetsporren skrev:Du tog väl en bild som du kan lägga upp? Pris??Merkurius skrev:Jag hann även förbi Ingvar Öhman och det som var mest intressant där var ett par pi60 i valnötsrotExtremt snygg fanér men ordet extremt kommer till korta när man ska kommentera priset
22 000 kr, för fanéret! Då tillkommer alltså 23 000 kr för själva högtalaren?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster