Moderator: Redaktörer
dimitri skrev:Jag har fortfarande inte sett minsta förklaringsansats (f.a. från anhängare) hur herrarna Pass och Dunlavy kan vara så skeptiska till esoteriska kablar. Och det är bara dessa jag valde att nämna. Det finns andra legendariska hifi konstruktörer med motsvarande inställning, inte minst våra svenska högtalarkonstruktörer.
Dimitri
Harryup skrev:Tyckte följande inlägg var lite kul:
http://www.hififorum.nuforumtopic.aspTO ... ichpage=10
Hmmm, LTS har alltså blindtestat kablar och lyckats identifiera dom.
Jorma
skrev:mje1 skrev:Men för varje gång ni lägger ett inlägg om hur ointressant/uttjatad en tråd är så lyfts den upp på nytt av just ER...för att ni är tvungna att säga hur uttjatad kabelfrågan är.
Om alla forumets medlemmar skulle delge sitt missnöje i en kabeltråd skulle den nog aldrig försvinna...
Edit: nu lyfte jag denna tråden igen...
Upp![]()
Audiomanikern skrev:Mvh A*(är som ni märker 1st aningens raljerande (som vanligt (m.a.o.!)))
Naqref skrev:Audiomanikern skrev:Mvh A*(är som ni märker 1st aningens raljerande (som vanligt (m.a.o.!)))
Näe det har vi inte märkt alls!
Style skrev:jo jag fattade vad koden gör. men det var först nu jag insåg vad du ville säga.
Nattlorden skrev:A* - har du tryckt reload 15,000 ggr??![]()
![]()
molsson skrev:Audimekanikern konspiratorisk?? Nääääääää, föstöör.
Även jag har pillat sönder en sladd. En MITerminator 2 signalkabel. Föga förvånande fanns samma rc-länk där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster