Årets DIYare

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Årets DIYare

Inläggav soundbrigade » 2007-12-23 10:57

Om nu någon orkat ta sig igenom nya trådar på ÖD (Övrigt Dösnack :P ), så har någon kanske också sett min efterlysning om tips på hur Faktsikt ska kunna bli bättre. Ett steg kan vara att piffa upp DIY-forumet.

Jag skulle i någon sorts DIY-anda vilja ge en sorts medalj (virtuell iofs) till LTA som i mörkaste Småland sitter och knåpar fram en och annan rörförstärkare. LTA och jag har haft en hel del kontakt och vi två glada amatörer har bollat idéer och synpunkter med varandra, och jag inser att det jobb han gör borde uppmärksammas och premieras.
Det är alldeles för lätt att premiera dem som trots all världens resurser, kommer fram med medelmåttiga saker och se förbi dem som med knappa medel gör små mirakel.

LTA, du får mottaga min medalj för tapperhet i tjänst - ser fram emot nya kuliga projekt (mejl kommer!).

Bild
Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Bo Rothstein, professor i statsvetenskap

Användarvisningsbild
LTA

Inläggav LTA » 2007-12-25 16:14

:)
/Daniel
Stolt ägare av en AVO Mk IV i nästintill nyskick.
* tubes@tyfonmail.se *

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Inläggav soundbrigade » 2007-12-25 16:21

Det är inget skoj - jag vet att det inte är alltid så fett i det LTA:ska hemmet men du ser till att hålla en kanonhobby igång och gör det med glans.
Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Bo Rothstein, professor i statsvetenskap

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2007-12-25 16:59

Förra årets DIY måste utan tvekan vara StefanA, åtminstone till estetik och antal nedlagda timmar.

Fast det är klart, inte skall man glömma de som deltog i Bamsefars tävling heller...

Användarvisningsbild
Rookie

Inläggav Rookie » 2007-12-25 18:13

Håller med om att StefanA förtjänar ett omnämnande, inte minst med tanke på allt MDF-damm han inhalerat. :D Trevligt initiativ Ljudbrigadbävern!

Grattis LTA!
Back in black!

Återgå till DIY-forum