Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Njaaa Larsen 6 är liksom som "älskarinnan", det var därför jag hade dem med på nöjestripp till Kristianstad...
Hemma är det fortfarande fru brutalmoddad OA51 som regerar...![]()
![]()
Jag har faktiskt bytt nu därhemma så att det är L6 som står och spelar i stället för mina 51... Inspelning några veckor är det tänkt...
De låter faktiskt riktigt riktigt bra!
Mvh
Stefan
Sak samma, IÖ är ju inte konstruktören så han får ju resonera hur han villDensen skrev:t.ex. varför filtbiten kring diskanten. Avsikt att tömma Larsens förråd?
Kanske i.st.f. större dämpplattor ovan och vid sidan om diskanten?
Jag funderade på detta med tanke på hur IÖ resonerade för OA-51.
Kaffekoppen skrev:Sak samma, IÖ är ju inte konstruktören så han får ju resonera hur han villDensen skrev:t.ex. varför filtbiten kring diskanten. Avsikt att tömma Larsens förråd?
Kanske i.st.f. större dämpplattor ovan och vid sidan om diskanten?
Jag funderade på detta med tanke på hur IÖ resonerade för OA-51.. Det som gällde för OA51 är ju inte applicerbart på alla oartoakustiska högtalare...
Annars är det väl en kreativ lösning att designa en högtalare för att bli av med överbliven filt![]()
Naqref™ skrev:... Det finns fortfarande produktionsintrimningar som måste göras så det är därför det dröjer med leveranserna ännu en vecka. Efter påsk räknas de med att levereras.
Inte kan en sån här liten sötnos skrika heller?Kaffekoppen skrev:Låter kanoners!
Dessutom får man förmodligen lyssna på någon med rejäla röstresurser sett till lungvolymen
Kaffekoppen skrev:Låter kanoners!
Dessutom får man förmodligen lyssna på någon med rejäla röstresurser sett till lungvolymen
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster