Moderator: Redaktörer
celef skrev:varför är hifi så kärringoptimerad? all hifi tycks vilja vara dekorerade smyckeskrin - alltså ämnade för kärringar! finns det nåt överhuvud taget ämnat för män, och riktiga sådana (inga fjoller!)?
celef skrev:varför är hifi så kärringoptimerad? all hifi tycks vilja vara dekorerade smyckeskrin - alltså ämnade för kärringar! finns det nåt överhuvud taget ämnat för män, och riktiga sådana (inga fjoller!)?
tvett skrev:Stora saker är manligt. Kompensering kallas det visst.
AVR4000 skrev:Svante skrev:Hur kommer det sig att män med stora högtalare ser så små ut?
Därför att högtalaren är större.

Kevin_Mitnick skrev:tvett skrev:Stora saker är manligt. Kompensering kallas det visst.
Jag spelar för tillfället på det här:
Vad betyder det?.....
förutsatt att mätaren byttes ut mot en med svart bottenAtma-Sphere
celef skrev:varför är hifi så kärringoptimerad?
Är manligt = fult?
Strauss skrev:Kevin_Mitnick skrev:tvett skrev:Stora saker är manligt. Kompensering kallas det visst.
Jag spelar för tillfället på det här:
Vad betyder det?.....
Kronofogden har tagit din riktiga anläggning, men den där ville dom inte ha?![]()
Sen måste jag säga att rör är väl det minst manliga man kan hålla på med? Massa lampor och trams, ser ut som en julgran hos en transa
Zzombie skrev:Är det tvekan om vem som bestämmer?
Sen måste jag säga att rör är väl det minst manliga man kan hålla på med? Massa lampor och trams, ser ut som en julgran hos en transa
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Imperial-Blomman och 47 gäster