Och jag förstår att detta inte kommer bli det allra mest välljudande exprimentet

Moderator: Redaktörer
vin-Tage skrev:jag vill kunna ha en förstärkare kopplad till min subbasutgång,det är i nuläget alltså en passiv subbas .Finns det något enkelt knep att bygga en omformare på? alltså så jag kan koppla högtalarsignalen in i en förstärkare och sedan ge basen mer kräm?
Och jag förstår att detta inte kommer bli det allra mest välljudande exprimentet
RogerGustavsson skrev:vin-Tage skrev:jag vill kunna ha en förstärkare kopplad till min subbasutgång,det är i nuläget alltså en passiv subbas .Finns det något enkelt knep att bygga en omformare på? alltså så jag kan koppla högtalarsignalen in i en förstärkare och sedan ge basen mer kräm?
Jag får inte ihop det riktigt... I rubriken talas det om högtalarutgång till lågnivå. Sedan blir det en subbasutgång där det ska anslutas en passiv subbas.
1. Ligger subbasutgången på hög- eller lågnivå?
2. Vill du ansluta ett annat effektsteg till en befintlig högnivåutgång?
Användare som besöker denna kategori: rikkitikkitavi, RogerGustavsson och 233 gäster