Moderator: Redaktörer
phloam skrev:hmm hittade lite snabbt detta; http://www.jpwspeaker.co.uk/
...men det känns inte riktigt som förr typ :/
johanrohm skrev:Portens placering är ofta ett problem i de fall det är en basreflex konstruktion.
Eller, hur förklarar Du att högtalarna måste stå en bit ut från väggen till någon som inte är beredd att möblera audiofilt.
Nä.. skjut på bara.. kunskap och ideer skall delasjohanrohm skrev:Hej Kaffekoppen!
Min erfarenhet från liknande trådar är att man av princip inte vill namnge produkter.
Det är ju på sätt och vis förståligt. Se ovan. Men på så vis görs inga framsteg, om ingen vill eller vågar namnge någon produkt.
JR
johanrohm skrev:Även en liten högtalare mår bara bra av att stå relativt fritt.
enJohn skrev:Ett värdelöst råd kanske, men jag har några gånger lyssnat på och gillat Chario Synthar 200 (tror jag dom hette?) som brukar dyka upp beggade. De är rätt små och såpass valnötsträmöbelaktiga att de estetiskt brukar gå hem hos icke-hifi-människor.
/en john som bara droppar ett namn
Fjonkalicious skrev:enJohn skrev:Ett värdelöst råd kanske, men jag har några gånger lyssnat på och gillat Chario Synthar 200 (tror jag dom hette?) som brukar dyka upp beggade. De är rätt små och såpass valnötsträmöbelaktiga att de estetiskt brukar gå hem hos icke-hifi-människor.
/en john som bara droppar ett namn
Sådana där hoppade jag över på en auktion, gick för 800 pix tror jag.
/Filip som bara droppar ett bra pris
screen skrev:Jag slår även här ett slag för Pro Monitor från hifikit som enkel byggsats med lådor på 7-liter med mått: 200x280x185mm
För 1190:- får man ett par små väldigt välspelande högtalare.![]()
Mvh Björn//
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster