Moderator: Redaktörer
shifts skrev:peetwa skrev:Man vill bara grina för det är så bra!
Kan du inte säga något mer så jag får lite kött på benen?
Pinnick skrev:IAmAWalRus skrev:King's X - Out Of The Silent Planet
Var köpte du "Out of the .." ? Vad kostade den?
Den är för övrigt en kalasbra disk.
mvh
IAmAWalRus skrev:Pinnick skrev:IAmAWalRus skrev:King's X - Out Of The Silent Planet
mvh
Köpte den på Nostalgipalatset för 50 riksdaler. Innersleeven hade ett "extra" hål på vänster sida, annars fint skick (-M)
Håller med, den är grym. Köpte den på CD när den kom ut för en herrans massa år sen... Först nu jag har den på vinyl
Pinnick skrev:IAmAWalRus skrev:Pinnick skrev:IAmAWalRus skrev:King's X - Out Of The Silent Planet
mvh
Köpte den på Nostalgipalatset för 50 riksdaler. Innersleeven hade ett "extra" hål på vänster sida, annars fint skick (-M)
Håller med, den är grym. Köpte den på CD när den kom ut för en herrans massa år sen... Först nu jag har den på vinyl
Ahh det var en begagnad vinyl. Jag hade hoppats att den äntligen fanns på CD nånstans .![]()
(ja den har många snärtiga låtar: Far far away, shot of love, what is this m.fl)
Jag får söka vidare. Tack ändå
peetwa skrev:shifts skrev:peetwa skrev:Man vill bara grina för det är så bra!
Kan du inte säga något mer så jag får lite kött på benen?
Det är sångaren i karates tidiga soloprojekt. En man, en gitarr, välskrivna låtar och ett eget sound. Lite som indie-folk kanske med en liten twist av färgade ackord.
Falkis skrev:Pekka, hur många skivor har du egentligen?
PekkaJohansson skrev:Falkis skrev:Pekka, hur många skivor har du egentligen?
Inte så många som man kanske kan tro - omkring 2 500 fonogram fördelade på cd, LP och vinylsinglar.
PekkaJohansson skrev:Även en del elektronika verkar vara intressant att utforska närmare.
PekkaJohansson skrev:... Ska börja med att spisa mina loppisfyndade Twice A Man-plattor och köpa den den där Rough Trade-samlingen på Mute.
PekkaJohansson skrev:Jag är dessvärre inte bekant med Ståålfågel.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster