Hotspur skrev:dina egna åsikter
Men herregud! Vems åsikter skulle det annars vara?

Du framställde det som om du minsann vet bergsäkert att Pioneer 668 "inte håller måttet som integrerad CD-spelare". Din rubrik: "Pioneer 668: En tämligen medioker CD-spelare!" säger ju egentligen allt. Du skrev om att den är dålig som spelare, men i själva verket så har du bara gjort en jämförelse mot några andra spelare och beskrivit vad du tycker. Men av det kan inte skriva på det sätt du gjort såsom:
"Pioneer 668: En tämligen medioker CD-spelare!"
Jaha, nu blir man ju som läsare nyfiken och vill veta mer om varför.
"Slutsats? Jo, att 668 inte håller måttet som integrerad CD-spelare!"
Ojdå, det framgår inte varför du kan påstå detta.
"Min personliga fundering blir hur LTS - med så stort inflytande på musikälskare landet runt - ärligt kan rekommendera denna DVD-spelare som ett seriöst CD-spelaralternativ? En rekommendation som för mig är totalt obegriplig och ställer LTS i en, om möjligt, ännu sämre dager än innan. I mina ögon alltså... "
Här klankar du ner på andra. För att göra det krävs att du har reäljt på fötterna. Det hade du inte vilket medförde anstormningen av kritik (som fortfarande inte avtagit).
"Föga förvånande för undertecknad, men ändå roligt att anläggningens innehavare nu fick upptäcka denna genväg till en bra mycket bättre musikåtergivning än innan."
Jag konstaterar att för dig är det inte viktigt med återgivning.
"...nu inser han att den inte alls håller måttet som integrerad CD-spelare... "
Jag skulle inte våga inse en sådan sak efter att bara jämföra mellan olika spelare som du heller inte vet något om deras återgivningsförmåga. Du har heller inte kalibrerat nivåerna. Du har bara lyssnat och tyckt.