oj va me inlägg! roligt att läsa!
Jag jobbar nästan helt mjukvarubaserat... i she's my mam är det en rivig liten 303klon mam mb33 mk2 som tuggar på genom hela låten. och sen är det väl lite akustiskt inspelade grejor i en del låtar, men i stort sett alla synthar är mjukvarubaserade. och så Ableton Live.
Någon nämnde doepfer, och jag kommern og göra nånting med en sån nån gång innan jul, en vän till mig som har både doepfer och jomox 888 och det är väl bara en fråga om att finna tid tillsammans så blir det nog något livemeckat acidkör.
Jag är 24 år gammal, och har pillat sen fasttracker 2 ungefär

(alltså sen jag var ungefär 14... tills fruityloops när jag var kanske 16) fram tills jag var 22 som jag främst pillat med psytrance... den hittar ni under pseudonymen Verb... om man letar tillräckligt länge

myspace.com/iamaverb finns det några gamla låtar. men kvallen suger ju på myspace. Transen har jag lagt på is då jag helt enkelt inte kommer överens med "scenen" alls. uppskattar inte var "kulturen" vände nån gång... och har sen många många år gjort mig av med alla färgglada kläder etc

men jag proddar fortfarnade trans, bara att jag nästan inte ens skickar till vänner längre.
har inte släppt nånting och det har nog med mig att göra. snarare än att det inte är möjligt att få det släppt... jag är nog lite svår att ha o göra med som person..
Alexi: Emanuel top och heiko laux känner jag igen

det ska jag kika på! bara en låt med top som jag minns däremot. Radio.... losat vinylen för massa år sen
Angående köpa skiva om jag släpper... Om jag får för mig att ro ihop en aningen seriösare demo nån gång (med skivomslag etc) så kan jag alltid hojta till i den här tråden så kan ni jättegärna få köpa för en hundring eller så om det vore intressant... Då ser jag dock till att mixa om dom flesta låtarna där... inte helt nöjd hehe. har inte haft vettiga spikrs på alla produktioner utan i vissa har det varit ett par sketna 50kronoors kenwood högtalare och sennh HD25 lurar

(aningen högt mixad bas i vissa låtar tycker jag.. track 3 bla)
jag ser till att bränna i en ganska vettig brännare då, om jag inte råkar ha spänn nog att få nån cdtryckeri ställe att göra det.
Tack jättemycket för responsen! softare än jag väntade mig!
[edit] jag kom på att jag visst släppt... fast trans... och bara en låt...
http://www.discogs.com/release/1289495 sista låten[/edit]