Jag har en ny mobil som kan spela musik (det var länge sen jag bytte senast...
Nu tänkte jag ta er till hjälp - föreslå låtar som ni tycker skulle passa bra. Inte bara vilken bra låt som helst, utan den ska även passa bra som ringsignal.
Moderator: Redaktörer
Falkis skrev:Varför inte komprimera låten du vill ha så att den hörs bättre?
perstromgren skrev:Varför ska man ha en låt som ringsignal, det låter ju för j-gt! Spela något med begränsat tonomfång i stället, som dessutom inte låter kontinuerligt tills du hittar telefonen, alternativt att uppringaren tröttnar.
Tycker jag.
Nefilim skrev:Jag har en vanlig ringsignal. Classisk telefon som är ilsket ringande. Den hörs vill jag lova.
phloam skrev:Ringklockorna i början på den där Pink Floydlåten.... (hjälp mig nån så jag inte säger fel)
Tengil skrev:phloam skrev:Ringklockorna i början på den där Pink Floydlåten.... (hjälp mig nån så jag inte säger fel)
Time
Vh christer
Fjonkalicious skrev:Länge körde jag med introt från en looptroop låt med samplade pingpong/pingis ljud i början funkade jättebra. Lagom diskret,förvirrande,unikt och vällåtande. Klippte det själv och tankade in, tror jag skall göra det igen. När det kom sms så var det pingu i telefonen.
Lagom diskret,förvirrande,unikt och vällåtande
perstromgren skrev:Om du prompt ska ha en låt, ta en som du verkligen hatar, så att du inte står där med luren i handen som ett fån och ger f-n i att svara! Det är nog det nästa värsta jag vet!
det är looptroop jag menar, INTE enriqueTCM skrev:Fjonkalicious skrev:Länge körde jag med introt från en looptroop låt med samplade pingpong/pingis ljud i början funkade jättebra. Lagom diskret,förvirrande,unikt och vällåtande. Klippte det själv och tankade in, tror jag skall göra det igen. När det kom sms så var det pingu i telefonen.
Looptroop? Det var inte Enrique?Lagom diskret,förvirrande,unikt och vällåtande
Det är väl nåt sånt jag är ute efter
Fjonkalicious skrev:det är looptroop jag menar, INTE enriqueTCM skrev:Fjonkalicious skrev:Länge körde jag med introt från en looptroop låt med samplade pingpong/pingis ljud i början funkade jättebra. Lagom diskret,förvirrande,unikt och vällåtande. Klippte det själv och tankade in, tror jag skall göra det igen. När det kom sms så var det pingu i telefonen.
Looptroop? Det var inte Enrique?Lagom diskret,förvirrande,unikt och vällåtande
Det är väl nåt sånt jag är ute eftersitter med mobil så jag har lite svårt att komma på titeln. Introt är iaf hästlängder mer intressant än den illasjungande spanjacken.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster