Moderator: Redaktörer
coolcat skrev:Synd!!
Jag ändrade titeln på tråden. Hoppas på fler napp.
Tackar för erbjudandet om Eskilstuna. Lite långt att åka... Tack ändå...
Funkar L6 som frontar i en hembio? Dum fråga kanske ??
coolcat skrev:Då kanske man ska ta sig lite tid och lyssna på ett tar L6 eller L4.
/P
JanBanan skrev:subjektivisten skrev:Helt klart, lyssna på L6 och sen drar du hem till Shift och lyssnar på hans piP så har du två bra val att välja mellan sen.
Du menar att han skall tillämpa "Lyssna och tyck"-metoden. Tillåt mig småle.
JanBanan skrev:Du menar att han skall tillämpa "Lyssna och tyck"-metoden. Tillåt mig småle.
subjektivisten skrev:JanBanan skrev:Du menar att han skall tillämpa "Lyssna och tyck"-metoden. Tillåt mig småle.
Vet inte vad du har för problem men hur ska du annars lyssna på en högtalare?
JanBanan skrev:subjektivisten skrev:JanBanan skrev:Du menar att han skall tillämpa "Lyssna och tyck"-metoden. Tillåt mig småle.
Vet inte vad du har för problem men hur ska du annars lyssna på en högtalare?
Problem? Är det inte du som, likt en papegoja på amfetamin, har förespråkat blindtester i ett par hundra av dina tidigare inlägg?
Vee-Eight skrev:Janbanan:
Detta tjuvnyp var helt onödigt, och dess fortsättning stannar här.
coolcat skrev:Finns det någon som har PiP för provlyssning i Trollhättan området?
karneolen skrev:En idé är att coolcat hör av sig så tar jag och han med oss ett par OA51
kloner och åker till misanplass någon kväll och "blind testar" typ, eller bara
ser till att fikastämningen hålls uppe på forumet.
subjektivisten skrev:Vet inte om BT är speciellt meningfullt mellan L6 och piP, dom har väl rätt så stora skillnader i hur dom sprider ljudet så det handlar väl mer om vilket man föredra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster