God jul på dig också!

Moderator: Redaktörer
optonica skrev::D
Ha Ha Ha! Äntligen en vettig matematisk uträkning på det man har misstänkt sedan tonåren. Jepp, då är det konstaterat! antingen är man en sadist eller riktigt korkad som accepterar en så usel ekvation.
Laila skrev:optonica skrev::D
Ha Ha Ha! Äntligen en vettig matematisk uträkning på det man har misstänkt sedan tonåren. Jepp, då är det konstaterat! antingen är man en sadist eller riktigt korkad som accepterar en så usel ekvation.
Du menar masochist va ?![]()
![]()
*Min understrykning.
petersteindl skrev:Tiden går
Gott Nytt År
önskar
Peter
profbd skrev:jag börjar året med nackspärr
KarlXII skrev:God fortsättning på det nya året!
Här börjar året med solsken över lätt frostig mark, rådjur, en ekorre och ett gäng småfåglar som vi äter vid matbordet, en härlig frukost och Jeff Buckley sjungandes Lilac Wine.
Livet är bra gött.
petersteindl skrev:Vad tror ni om kaffekoppens konvertering till munk?![]()
petersteindl skrev:O du, glöm inte. I'll be back!Förhoppningsvis före nästa skottårsdag.
petersteindl skrev:Jag vill helst inte skriva mer om detta ämne i denna tråd, men jag återkommer i ämnet i en annan tråd.
petersteindl skrev:Jag måste hinna göra en sak först innan jag återkommer med berättandet angående Stig Carlssons lilla "trappsteg"
petersteindl skrev:Jag kommer att fortsätta beskriva historieförloppet på Peter Steindl tråden
petersteindl skrev:Det fanns en klar anledning till detta beslut att ändra placeringen av diskanten och det återkommer jag till.
petersteindl skrev::oops: Ähum, det är under pågående arbete som man säger![]()
Det ska väl snart bli, men jag har lite högtalarelementmätningar som först måste göras. Jag har lite att skriva i denna tråd oxå, med lite bildmaterial eller hur proffan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster