Tomat:
Jag är (snudd på äckligt) nöjd med mina piP.
Har inte fått till finishen 100% på min egen rödlackering av dem vilket skall åtgärdas ikväll, lite småfix. Det känns bara surt att koppla ur dem eftersom tjejen är bortrest = ohämmat lyssnande och att ta bort två kvällar för demontering, målning och omlödning känns trökigt.
Ljudmässigt spöar eller drar de jämt med betydligt dyrare högtalare; Hotspurs anmärkning är inte tagen ur luften - jag har faktiskt inte hört någon stativare som låter "bättre" oavsett prisklass, att jag sedan aldrig vart mycket för golvare gör det svårt för mig att jämföra med golvare men det jag hört har inte haft samma precision. Att man sedan lyssnat på anläggningar som låter klart bättre än mitt som helhet är ju en annan femma...
På det stora hela har jag inget att anmärka på dem egentligen (men vad vet jag egentligen

) de spelar vad som helst med grym precision och bra bottendrag. Att sedan ingen av mina vänner har hört bättre är ju ingen garanti (för vaf*an vet de egentligen?) men de som är någorlunda musiklagda fattar inte hur ett hemmabygge och så små kan låta så stort...
Enda minuset skulle vara att de inte är sååå snygga kanske.
Men det kosmetiska kan jag leva med.
Sammanfattningsvis så kan jag säga att jag kommer nog spela med dessa länge, länge; har antagligen inte råd att byta upp mig

.
/ Henke