Rydberg skrev:Bänken fylld och på den ser vi ett par piM och ett par piP i Ask (som jag monterade till en vän). Som synes fortfarande med otäckt(!) golv![]()
Det mest intressanta med bilden tycker jag är H/K-fjärren, vad gör den på bordet?

Moderator: Redaktörer
Rydberg skrev:Bänken fylld och på den ser vi ett par piM och ett par piP i Ask (som jag monterade till en vän). Som synes fortfarande med otäckt(!) golv![]()
Nä, jag blev singel efter ca 10 år, måste lösa ut bilen etcMr_Ekan skrev:Vad hände eg? Drog du på dig jordens fortkörningsbot lr?
Mr_Ekan skrev:Om du nu heller inte anser att Bryston är klart mycket bättre än NAD 208, är det då befogat att behålla Bryston? Enbart för utseendet? Blir ju en del bundet kapital...
//Ekan
Fråga jag har ställt mig några gånger faktiskt men jag tycker det är värt att ha Bryston istället
Nä, jag blev singel efter ca 10 år, måste lösa ut bilen etc
olof skrev:Har du lyckats tjata till dig en åktur än? Man kan ju tycka att alla anställda borde åtmistone få åka en sväng i ett sk60
olof skrev:Har du lyckats tjata till dig en åktur än? Man kan ju tycka att alla anställda borde åtmistone få åka en sväng i ett sk60
Rydberg skrev:Peta ner Åke, ja det lär ju ta ett tag hehe. Sen är jag ju inte Aerosystemsanställd heller utan är konsult från Combitech AB (som förvisso är helägt av Saab AB). Jobbar dock som systemingenjör på Gripen ute på Saab Aerosystems. Det är inte många I-are där kan jag meddela. Men det är väl så man bör starta, se lite hur fotfolket har det först
Håller med dig Olof, det är ganska lagom faktiskt. Slänger jag in det i ett rum i klass med Öhmans källare är det nog inte mycket jag skulle klaga på.
Inget ont om SK-60,åkte en tur då jag gjorde lumpen 87-88 från härliga frösön (4G svängar) ,problemet med SK60 är (var) dess motorer vet att österikarna hade dubbla motorstyrkan.
Nicke skrev:Neil_Peart skrev:ja sitta med en kanal över på ett så fint steg är ju missbruk
Var lugn Neil,han gör inte det längre![]()
Mvh Nicke
Återgå till Medlemspresentationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster