Kolla i tråden "lite bas kanske" i Carlsonilluminati delen... där finns nog alla uppgifter...rikkitikkitavi skrev:vilka mått har bremenbasarna?
Moderator: Redaktörer
Kolla i tråden "lite bas kanske" i Carlsonilluminati delen... där finns nog alla uppgifter...rikkitikkitavi skrev:vilka mått har bremenbasarna?
jaja.. är det yttermått? Kan kolla när jag kommer hem...rikkitikkitavi skrev:hittade inte...
så jag tänkte att du måste ha mätt någon gång..
Kaffekoppen skrev:ser skalenligt ut... minns inte och har inget löst element..
Aerob skrev:Såg precis Peter skriva i en annan tråd att han hade ett par kvar, och
dom blev nog paxade av någon direkt. Förslag på alternativa element
som fungerar i samma storlek på låda?
petersteindl skrev:Aerob skrev:Såg precis Peter skriva i en annan tråd att han hade ett par kvar, och
Jag vet mer exakt efter efter denna vecka. Men 6 st basar har jag troligtvis inte.
Men jag håller på att försöka få fram ytterligare en batch av Bremenbasarna. De har dock redan förvarnat mig för en prishöjning, men jag vet inte hur mycket, däremot måste jag beställa minst 500 basar åt gången. Så mycket kapital har jag inte för tillfället.
Skicka ett PM över exakt vad du vill haJa, ja, jag skall försöka svara
![]()
MvH
Peter
BB skrev:petersteindl skrev:Aerob skrev:Såg precis Peter skriva i en annan tråd att han hade ett par kvar, och
Jag vet mer exakt efter efter denna vecka. Men 6 st basar har jag troligtvis inte.
Men jag håller på att försöka få fram ytterligare en batch av Bremenbasarna. De har dock redan förvarnat mig för en prishöjning, men jag vet inte hur mycket, däremot måste jag beställa minst 500 basar åt gången. Så mycket kapital har jag inte för tillfället.
![]()
MvH
Peter
Peter,
Om du har lite info med "rådata" med priser att skicka över så är jag potentiellt intresserad av lite större kvantiteter.
MVH//BB
Naqref™ skrev:Skulle detta gå att använda till något kul tror ni?
- Kod: Markera allt
Info: 'Small & Thile parameters'
Speaker: 'XXX-tumsbas'
Date: '10-Mar-2008'
Operator: 'Naqref'
Fs: '34.3 Hz'
Re: '3.30 Ohm'
Qms: '11.450'
Qes: '0.346'
Qts: '0.336'
Mms: '68.6 gram'
Ml: '3.92 gram'
Cms: '0.3 mm/N'
Rms: '1.3 Ns/m'
Vas: '56.0 liter'
Bl: '11.87 N/A'
f0: '175.0 Hz'
Le: '1.70 mH @ f0'
Sd: '359.7 cm^2'
n: '0.468847'
K: '-1.586721'
Ja, det var lite synd men det händer då och då att folk blir tillfälligt sjuka och en gårdsfest i sommar kan ju vara trevligt det med.MagnusÖstberg skrev:Ja, det var verkligen synd. Det får bli en repris här framöver kombinerat med lite grillning på gården när det blir varmare.
Hej Peter... och jag ska inte spamma ned Magnus tråd men det är verkligen intressanta element det där.petersteindl skrev:Aerob skrev:Såg precis Peter skriva i en annan tråd att han hade ett par kvar, och
![]()
MvH
Peter
petersteindl skrev:
Hej Bo
Jag återkommer med data. Jag undrar om det inte redan finns lite data i Naqrefs tråd.Naqref™ skrev:Skulle detta gå att använda till något kul tror ni?
Mer data i denna tråd:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22429&start=0
Jag återkommer med mer info ang priser och så.
MvH
Peter
M50 skrev:Hej Peter... och jag ska inte spamma ned Magnus tråd men det är verkligen intressanta element det där.petersteindl skrev:Aerob skrev:Såg precis Peter skriva i en annan tråd att han hade ett par kvar, och
![]()
MvH
Peter
En kort fråga - om det blir aktuellt med en ny omgång element i år kommer du göra någon notis om det på forumet för de möjliga personer som kan kanske vara intresserade köpare av dessa bremen 10or eller är det bara via PM som det kan lämnas info om det?
BB skrev:petersteindl skrev:
Hej Bo
Jag återkommer med data. Jag undrar om det inte redan finns lite data i Naqrefs tråd.Naqref™ skrev:Skulle detta gå att använda till något kul tror ni?
Mer data i denna tråd:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22429&start=0
Jag återkommer med mer info ang priser och så.
MvH
Peter
Tack Peter!
Skall kolla upp vad som skrivits. Återkommer i ärendet. Letar efter ett intressant alternativ till en lite mindre subwoofer än den vi för närvarande erbjuder. (Nuvarande består av 10 st långslagiga 15" element på baffel med 19Hz free air resonance).
petersteindl skrev:M50 skrev:Hej Peter... och jag ska inte spamma ned Magnus tråd men det är verkligen intressanta element det där.
En kort fråga - om det blir aktuellt med en ny omgång element i år kommer du göra någon notis om det på forumet för de möjliga personer som kan kanske vara intresserade köpare av dessa bremen 10or eller är det bara via PM som det kan lämnas info om det?
Jag återkommer i så fall i ärendet. Det var ju Naqref som drog igång DIY projekt med Bremenbasarna, så jag förmodar att Naq eller möjligtvis MagnusÖstberg i så fall informerar.
MvH
Peter
petersteindl skrev: Ja den kommer nog bli mycket mindreom du inte skall vräka på en sjuhelvetiskt massa basar per låda
Man vet aldrig med BB
![]()
MvH
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster