Moderator: Redaktörer
Hade dom några produkter i mer "budgetmässiga" prisklasser med på listan?
Morello skrev:Finns även en intervju med Jim Fosgate i senaste numret, som jag fick idag!
EngelholmAudio skrev:Har dom testat och rekommenderat nån s.k. "kinahifi"?
Har dom testat och rekommenderat nån s.k. "kinahifi"?
Morello skrev:EngelholmAudio skrev:Har dom testat och rekommenderat nån s.k. "kinahifi"?
Inte mig veterligen. Har läst varje numemr de senaste åren och inte sett någon Kina-hifi i blaskan.
mikke_musik skrev:Morello skrev:EngelholmAudio skrev:Har dom testat och rekommenderat nån s.k. "kinahifi"?
Inte mig veterligen. Har läst varje numemr de senaste åren och inte sett någon Kina-hifi i blaskan.
Har för mig att de har testat Red Rose.
Morello skrev:mikke_musik skrev:Har för mig att de har testat Red Rose.
Jupp, en högtalare som Bosse Bengtsson ritat. Knappast Kina-hifi(dock en helt extremsunkig konstruktion)
Efterföljaren till D30.2 har kommit ut och heter C31
Hotspur skrev:Ingen mer som har läst- och har åsikter om innehållet i senaste Stereophile?
Någon som förresten har jämfört Linn Unidisk 1.1 med Pioneer 668?
Det vore kanske en kul blindtest-duell...
Birger skrev:Han verkade ha någon form av spasmer i benen men bara då det spelades musik![]()
Säljkursen går ut på att lära sig stampa takten kanske?Kraniet skrev:Birger skrev:Han verkade ha någon form av spasmer i benen men bara då det spelades musik![]()
haha ja det låter som en linnhandlare helt klart![]()
underligt det där.. har varit med om en hel grupp människor sittandes lyssna på musik där alla bara sitter och svänger. underligt men det är Linn..
Och vem plockade in 668:an i debatten om inte trådskaparen själv
Användare som besöker denna kategori: Adhoc och 29 gäster