Om ni fortsätter kapa min tråd, måste ni donera ett sånt bassystem BB funderar på till mig

Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:There is no replacement för dicplacement![]()
Om ni fortsätter kapa min tråd, måste ni donera ett sånt bassystem BB funderar på till mig
bupp skrev:Snyggt som fan, baslådorna ser små ut tycker jag, är de verkligen på 45L styck?
Antar att det är möbleringen med hylla som lyckas gömma dom väl..
De är placerade så av ljudmässiga skäl.Densen skrev:Nästan fjolligt snyggt.![]()
När du drar på flyttas väggen bakom eller trycks lyssnarna in i ryggstödet?
Men varför är de inte vända lika från sida till sida, medvetet av någon anledning?
Snyggt blev det i varje fall, så instämmer med Jocke ovan.
MagnusÖstberg skrev:De är placerade så av ljudmässiga skäl.Densen skrev:Nästan fjolligt snyggt.![]()
När du drar på flyttas väggen bakom eller trycks lyssnarna in i ryggstödet?
Men varför är de inte vända lika från sida till sida, medvetet av någon anledning?
Snyggt blev det i varje fall, så instämmer med Jocke ovan.
Jag lirar inte starkare än att vitrinskåpets hyllor nästan vibrerar
done!Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:Ja, det kommer ske lite förändringar på basmodulfronten [s]eftersom jag via olika sammanhang[/s].
Översättning tack
/ B
Tja, jag var ju den som hittade deDVD-ai skrev:Kan det möjligtvis vara så att du är en av dom lyckliga som fick tag på dom där "Ino sls-10" som kom ut lite fel, dock lite felaktisga parametrar, men fortfarande ritkigt bra grejer.
I sådant fall säger jag bara grattis... !
och sedan så blir jag väldigt avundsjuk....
shifts skrev:Skulle de vara så mycket bättre än Bremenelementen att det skulle vara
mening att byta tro? Iofs var väl antalet rätt stort kanske.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster