Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Gert skrev:Ja, det är många här på forumet som är intresserade av Larsens produkter - själv är jag måttligt imponerad <snip>
Ärligt talat, du verkar bara vara allmänt bitter som ens orkar skriva den här typen av inlägg. Som V8 var inne på så tycker jag inte att min kritik, av Larsenhögtalarna jag köpt, viftades bort och att det skylldes på rummet. Den enda som skrev att mitt rum var döfött var du... med viss rätt dock.Gert skrev:Ja, det är många här på forumet som är intresserade av Larsens produkter - själv är jag måttligt imponerad - men är det lämpligt att Faktiskt används som ren marknadsföring/reklam för vissa Hifiprodukter? Det är naturligtvis utmärkt att det testas, undersöks, funderas och utvärderas. Jag har dock sett en tendens att det hajpas ganska okritiskt för just Larsen, trots att vi här på forumet sett hur några ägare inte fått det ljud ur lådorna som de förväntat sig. Då har det alltid varit "rummet" det varit fel på men aldrig aldrig konstruktionen. Jag vill gärna se några kritiska röster, som tas på allvar, också.
CODY skrev:Ok Tack!
Om någon, t e LVNIFN eller NVNIFN skulle vilja berätta lite om HVNIFN 8; måhända i en egen tråd, skulle det vara väldigt läsvärt för mig i alla fall. Bildet och rykten finns det en del, men om det är så att HVNIFN 8, har tagit slutlig form, kanske man kan ta bladet från munnen lite mer?
Nja, alla är välkomna att skriva här inte bara något specifikt märke som du säger. Menar du att vi ska hindra tillverkare och konstruktörer i hifibranchen från att skriva på detta forum?Gert skrev:Nu skall vi vara snälla... det var bara det där med marknadsförings- och reklamplats för ett specifikt märke jag syftade på.
Alexi skrev:Nja, alla är välkomna att skriva här inte bara något specifikt märke som du säger. Menar du att vi ska hindra tillverkare och konstruktörer i hifibranchen från att skriva på detta forum?Gert skrev:Nu skall vi vara snälla... det var bara det där med marknadsförings- och reklamplats för ett specifikt märke jag syftade på.
avr7000 skrev:Idag är det nypremiär på Hifi-punkten i Trollhättan, de har flyttat till nya lokaler.
John Larsen är på plats och spelar på de nya Larsen 8!
Stefan
MagnusÖstberg skrev:Men som sagt Larsen6 har för mig varit överlägsen OA58 (eller OA60 vad man nu vill kalla dem). Larsen8 torde kunna ge den där botten som jag tycker saknats på dem båda!
skrotnisse skrev:Är inte en mer rättvis jämförelse Larsen 4 och OA58/OA60. Larsen 6 kostar ju 12995 kr.
Man borde väl jämföra 6:an med OA52 istället?
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster