Moderator: Redaktörer
Jag håller med dig, tycker att dom där små tjommarna spelare löjligt bra i mitt 28 kvm rum. Jag skulle dock inte ha nåt emot att kunna spela lite högre ibland.Nefilim skrev:Jag blir mer och mer imponerad av dessa småttingar. Hade besök av en gammal hifiräv i går, och haksläpp är ju ett uttryck man hört många ggr när det gäller hifi. Men jag lovar att det var ett rejält haksläpp för honom.
"Men du har ju subben inkopplad"! Säger han. Nej, svarar jag, och jag måste visa honom. Han har själv ett par stora Respons av modell äldre samt Dynamic Precision slutsteg. Han sade inte så mycket, men jag förstod att det snurrade i hans huvud.
_Fredrik_ skrev:tycker att dom där små tjommarna spelare löjligt bra i mitt 28 kvm rum. Jag skulle dock inte ha nåt emot att kunna spela lite högre ibland.
Nefilim skrev:Som ni sett på bilder, i medlemstråden om inte annat, så har jag dämpningen i princip ända upp till taket. Vad jag förstår nu, och har läst mig till, så är detta inte att rekommendera. Varför inte?
Ska det vara max 120 cm från golvet?
Nefilim skrev:Men jag tycker att det aldrig har låtit så bra hemma hos mig som det gör nu..
komorok skrev:Du kanske kan muta någon vän i närheten av Lahäll att åka och köpa det antal aco-fluffar du skall ha. Sen kan nämnde vän skicka ned dem till dig. Det lär väl vara billigare än att köra hit? Åtminstonde om man betänker att din tid kan användas till annat än att köra bil. Jobba över t.ex.
phon skrev:Nefilim skrev:
Men nu har jag ju inga vänner! Och allra minst i Lahäll!
En har du väl?
Frisk skrev:Har vägarna förbi Lahäll på torsdag och även en källare där jag misstänker det finns sånna skivor.
Frågan är dock hur man skickar så stora paket? Tar posten emot det?
Hur långt ner i landet ska de?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster