Moderator: Redaktörer
Sanoj skrev:Eftersom Ingvar inte har någon vinst på såna prylar känns det lite tveksamt att andra ska tjäna pengar på det.
....Eller hur![]()
// Jonas
matson skrev:Sanoj skrev:Eftersom Ingvar inte har någon vinst på såna prylar känns det lite tveksamt att andra ska tjäna pengar på det.
....Eller hur![]()
// Jonas
Vinst på transport/frakthantering åsyftas, men det är svårt att förstå om man inte läser......
För övrigt en vidrig annons.
kosmoskatten skrev:Bill50X föreslog en egen avdelning för piP / INO / IÖ relaterade topics och ärligt talat tycker jag det är en bra idé. En del verkar ju tycka att dessa ämnen "förorenar" andra topics så då kan ju vi som faktiskt gillar grejerna vältra oss i det utan att störa friden.
Bill50x skrev:kosmoskatten skrev:Bill50X föreslog en egen avdelning för piP / INO / IÖ relaterade topics och ärligt talat tycker jag det är en bra idé. En del verkar ju tycka att dessa ämnen "förorenar" andra topics så då kan ju vi som faktiskt gillar grejerna vältra oss i det utan att störa friden.
Hehe, förorenar är väl kanske ett väl starkt ord i sammanhanget
Jag själv läser med behållning kommentarerna om PiP/208 osv, men tycker det är lite märkligt att de dyker upp "överallt".
/ B
Bill50x skrev:Jag själv läser med behållning kommentarerna om PiP/208 osv, men tycker det är lite märkligt att de dyker upp "överallt".
Hotspur skrev:Vill bara meddela att en vänlig själ har hörsammat min önskan, tidigare i denna tråd, och att jag således skall få en personlig pIP/pi60-demo. Detta blir riktigt spännande och förmodligen en helt ny tråd...
Hotspur skrev:Vill bara meddela att en vänlig själ har hörsammat min önskan, tidigare i denna tråd, och att jag således skall få en personlig pIP/pi60-demo. Detta blir riktigt spännande och förmodligen en helt ny tråd...
Sanoj skrev:Eftersom Ingvar inte har någon vinst på såna prylar känns det lite tveksamt att andra ska tjäna pengar på det.
....Eller hur![]()
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 8 gäster