profbd skrev:15 tummare. Cerwin-Vega special som vi var några stycke
tell oss more
more
Moderator: Redaktörer
profbd skrev:15 tummare. Cerwin-Vega special som vi var några stycke
tell oss more
petersteindl skrev:profbd skrev:15 tummare. Cerwin-Vega special som vi var några stycke
tell oss more
more
dimitri skrev:MagnusÖstberg skrev:
Tycker att det vore bra om vi höll sidospåren borta.
Å! flåt!
Trodde det var fritt fram efter inlägg somJah har ju ägnat kvällen åt att dricka vin och titta/lyssna på tjuren från Wales. Måste således dricka upp resten av vinet så ingen annan gör det...
Förövrigt så hörs/syns vi som sagt efter helgen.
Edit: oaktat att min "vi" fråga gällde ett förtydligande av ett föregående inlägg
Densen skrev:Du skrev.
"...Jag tror att det går att få hyfsat resultat med den där Peerlessbasen, men jag har inte lyssnat tillräckligt. Dock tror jag inte att den med fördel kan användas till 700 Hz om man så skulle önska och det är ett av mina absoluta krav..."
vilken bas är detta, inte prototyperna tydligen som klarade 1000hz?
Prototyperna verkar klart intressanta.
"...och då kommer Bremens 10-tummare och kanske en 8-tummare att finnas..."
Till försäljning som löselement?
Naqref skrev:Helt ok för min del med lite socialt ot innan det kommer fram mer information. Själv mår jag skit ett par timmar till så det blir inget gjort mer av mig de närmsta dagarna. Så jag tar just nu tillfället att dricka lite Cava...
Naqref skrev:Helt ok för min del med lite socialt ot innan det kommer fram mer information...
Naqref skrev:...Själv mår jag skit ett par timmar till så det blir inget gjort mer av mig de närmsta dagarna. Så jag tar just nu tillfället att dricka lite Cava...
dimitri skrev:Naqref skrev:Helt ok för min del med lite socialt ot innan det kommer fram mer information...
Helt ok för mig med, däremot är inte amatörmodererande alltid ok för mig.
MagnusÖstberg skrev:Då kör vi väl lite sidosnack Dimitri!
Snackar du om mig?dimitri skrev:Naqref skrev:Helt ok för min del med lite socialt ot innan det kommer fram mer information...
D
dimitri skrev:MagnusÖstberg skrev:Då kör vi väl lite sidosnack Dimitri!
Snackar du om mig?dimitri skrev:Naqref skrev:Helt ok för min del med lite socialt ot innan det kommer fram mer information...
D
Jag menade ditt "modererande". Ja.
(Det finns utrymme för förbättring av citeringsfärdigheten, Magnus. Signatur "D" var avsedd att stå där den stod)
Fjonkalicious skrev:Då kör vi lite sidosnack... om jag inte missminner mig så läste jag att vid någon basmodul(tror det var ob51) så menade Naq att han föredrog basporten på motsatt sida från elementet. Alt. elementet spelandes inåt i lådan och porten på samma sida. Nu var det en basmodul, men på denna lilla sak så sitter porten på fronten. Är det annorlunda när det gäller en två-vägare mot en basmodul, i så fall hur?
Fråga två, vilka skillnader/problem får man av att placera porten där bak(höhö)?
Mvh
Filip
djimp skrev:@ Peter S
Jag såg att jag stod med på listan inkl. låda, flytta över mig till bara elementsatser och filter + portar (om möjligt?), de e´ju kul att snickra fint så det gör jag gärna själv efter att ritningen spikats.
Mvh Jimmy[/img]
MagnusÖstberg skrev:Finns det en lista för filter och portar?
Skulle filtrena levereras färdigmonterade på kretskort?
RogerGustavsson skrev:Det talas om listor. Är de tillgängliga här på faktiskt eller är Peter Steindl som för dem på kammarn?
tacklarn skrev:Detta projekt låter mycket spännande! Intresserad av 3kit (dvs för 3 högtalare) samt 2BR lådor + 1 sluten låda. Detta förutsatt att det fortfarande finns tillgängliga element.
Fostex skrev:Är det inte för sent så skriv upp mig på en sats element, men inga lådor. (Gissar att detta går att ändra sen, när man vet pris på lådorna?)
petersteindl skrev:tacklarn skrev:Detta projekt låter mycket spännande! Intresserad av 3kit (dvs för 3 högtalare) samt 2BR lådor + 1 sluten låda. Detta förutsatt att det fortfarande finns tillgängliga element.
Du är uppsatt på väntelistan. Välkommen till faktiskt. Lirar du hockey?
MvH
Peter
Naqref skrev: Har man det blankt blir det värre. så här ser det f ö ut på ett par år gammal piP (f ö de exemplar vi kommer att testa emot);
oa51 skrev:Den här lösningen är cool:
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster