Personligen tycker jag det är slöseri med tid att korsposta mellan olika forum, typ ställa samma fråga på hififorum som på faktiskt.se. Det är inte det att jag missunnar dig att samla information på många ställen, men om tillexempel jag engagerar mig i en diskussion på ett av ställena, känns det som det andra stället blir undanhållen information, som jag inte orkar korsposta. Inte för att jag brukar komma med speciellt vettiga inlägg, men personligen tycker jag bara denna vana är irriterande.
Hififorum (
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35862):
Har noterat att dylika kex eller lamell-fräsar gått ner i pris ( eller finns billighetsvarianter)... ~ 500 SEK...
Dum fråga kanske, men är de så bra som de verkar och finns det andra bra användningsområden förutom att bygga ihop lådor (vinklade förband) etc.
Vad är fördelarna när man använder sådan isf. plugg/skruv...bättre precision eller annat?
/MI
Faktiskt.se:
Har noterat att dylika kex eller lamell-fräsar gått ner i pris ( eller finns billighetsvarianter)... ~ 500 SEK...och som en sann DIY:are tycker man att en sån vore kul.
Dum fråga kanske, men är de så bra som de verkar och finns det andra bra användningsområden förutom att bygga ihop lådor (vinklade förband) etc.?
Vad är fördelarna när man använder sådan isf. plugg/skruv...bättre precision eller annat?
/MI
9 minuters lag mellan, som i princip också kan bero på olika klockinställningar på de två siterna.
Nåväl.
//magnus