Naqref skrev:Sitter på tåget och har just ritat färdigt ett visst aktivt filter. Blev en finess extra.

Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Sitter på tåget och har just ritat färdigt ett visst aktivt filter. Blev en finess extra.
Det är ett projekt som är alltför OT i den här tråden, men som kan bli väldigt användbart till den här trådenTomas skrev:Naqref skrev:Sitter på tåget och har just ritat färdigt ett visst aktivt filter. Blev en finess extra.
Wifi?
ollen skrev:Hej,
Instämmer med flera inlägg. Det här är ju fantastiskt intressant.
Har förstås för många projket igång men detta kan man bara inte låta passera. Vill därför ställa in mig i kön för en elementsats.
Fick också (som några andra faktisianer) felaktigt uppfattningen att det skulle röra sig om ett vikihop kabinett. Eftersom så inte är fallet och jag behöver rationalisera bland mina projekt vill jag komplettera min tidigare beställning av en "Elementsats" med en lådsats (BR), dvs jag antar att min beställning helt sonika läggs in under rubriken "Elementsats med lådor" i Peters Excel-fil.
Men eftersom det sannolikt kommer att uppstå ett sug i byggtarmen farmöver så vill jag ställa in mig i kön för (ytterligare) en "Elementsats".
Mvh
Olle
Förtydligande om min beställning av Låd + Elementsats:
BR
PLP
Viklåda
Rör
Filterkomponenter
Mvh
Olle
ollen skrev:Hej Peter,
Helt korrekt.
Beklagar om min skrivning inte varit helt distinkt.
Mvh
Olle
Jag menar, det här projektet har ju gått med rekordfart!!
petersteindl skrev:Naq pimplar i sig hela mitt vinförråd
Lindroos har nyckeln till min lägenhet om det sinarpetersteindl skrev:Naq pimplar i sig hela mitt vinförråd
Audix skrev:Tar gärna ett komplett kit med lådor, filter och allt.
Naqref skrev:Närå vi har jobbat intensivt idag med massvis med mojänger men inte så mycket med pK. Den slutna lådan är dock färdigmonterad och klar för tester. De andra dröjer tills i morgon. Då ska hela mät/simulerings/emuleringssystemet riggas upp ordentligt.
profbd skrev:Spännande!
nej knappast men hade det varit en pi60 killer för samma peng hade det varit djävulsk spännande
MagnusÖstberg skrev:Testlådorna är inte ens utvärderade än
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], nijo och 28 gäster