Moderator: Redaktörer
stefanolo skrev:Ja, då var man en i det väntande gänget![]()
!
Väntar på:
* ett par i28 i monteringssats i rå MDF
* profundus X-4 i monteringssats utan lådor
* 1 st CR80s
* lämplig tidpunkt för akustikkonsultation av IÖ. Om någon i malmötrakten vill passa på att boka akustikkonsultation tillsammans med mig skulle jag bli glad. Vi kan då dela vissa av kostnaderna.
* 1 st NAD 208THX hämtas i Sthlm om några veckor (vojne, vojne, nu blir man delaktig i att betala en väsentlig del av någon/några elektronikingenjörers lön för en lång tid framöver).
* 2 st Rotel RB-991, en levereras idag eller imorgon och en förhoppningsvis på väg från Danmark inom kort.
* att våren ska komma
* En fet Lotto-vinst att täppa till hålen i hushållsekonomin med.
/s
stefanolo skrev::lol:
Nej just det!Något som är totalt utplånat (hifi-ekonomin) kan ju inte ha hål i sig.
/stefan
monsj skrev:Beställde ett par piPs i svart pianolack i fredags.
DVD-ai skrev:Väntar du på i32s och pY-2 () så kan du gott vänta tycker jag...
![]()
IngOehman skrev:De tuffar dock på, och kommer att bli superfina. Jag gillar verkligen den kombination av både färger och ytor du valde.
Vh, iö
hassesolo skrev:Hur lång väntetid kan det vara på ett par högblankvita piP?
doppler skrev:Nu väntar jag på ett par pi60s i svart knotterlack, ser det som en livstidsinvestering.
Zipp skrev:Beställde i32s + p-Y2 i början av augusti och nu har jag fått det glädjande beskedet att de är färdiga. Jippiii.
Nu får jag äntligen börja använda båda mina Brystonslutsteg (4B till i32s och 2B till p-Y2). Hoppas att det blir bra
Zipp skrev:Beställde i32s + p-Y2 i början av augusti och nu har jag fått det glädjande beskedet att de är färdiga. Jippiii.
Nu får jag äntligen börja använda båda mina Brystonslutsteg (4B till i32s och 2B till p-Y2). Hoppas att det blir bra

Almen skrev:Zipp skrev:Beställde i32s + p-Y2 i början av augusti och nu har jag fått det glädjande beskedet att de är färdiga. Jippiii.
Fan, det kommer att bli stört bra. Grattis!
Dock kommer du säkert vad det lider börja fundera över om du kanske inte skulle plussa på 3 dB på förstärkarna...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster