Moderator: Redaktörer
Adhoc skrev:Naq,
Sedan Skillingaryd-träffen står det ett flak mutöl med ditt namn på, i skuffen på min bil. När ska du hämta dem? Skyndar du dig inte dricker jag upp dem själv, börrrrp!
Annars, var det trevligt i kubik, folket, träffen och pK-högtalarna.
boom skrev:och har dom det taskigt med fruntimer på midagen så kan jag fixa några i vaggeryd. bara ett stenkast från skilingaryd
petersteindl skrev:subjektivisten skrev:Denna skivan som Bertil spelat in, går den att köpa eller? Låter intressant ju.
http://www.ictusmp.com/sida8.html
Klicka på pilarna efter Beställ direkt här!
RogerGustavsson skrev:boom skrev:och har dom det taskigt med fruntimer på midagen så kan jag fixa några i vaggeryd. bara ett stenkast från skilingaryd
Har du anknytning till Vaggeryd på något sätt? Är ju själv uppvuxen där. Flyttade därifrån 1990.
screen skrev:Detta var verkligen skitkul alltihop och jag hoppas att vi ses igen så småningom alla dårar samlade på ett ställe.![]()
Diskanterna är lkaliserade, de låg i IÖs bil och jag hämtade dem på lunchen idag. Fina exemplar.Erik_Johansson skrev:KarlXII skrev:Erik_Johansson skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag vet inte var de är. De är inte är här...Erik_Johansson skrev:avr7000 skrev:Långa farbrorn försöker kränga på Lilla Anna lite matchade fuldiskanter...
Det lustigaste var att när jag nästan gett upp mina övertalningsförsök så bar Lilla Anna med sig diskanterna ut till bilen.
/Erik
De kanske är i IÖs bil, jag raffsade bara ihop mina kartonger som jag samlat ihop. Finns de här får jag skicka dem till dig.
Du menar att du var så klurig att du la dem bland mina prylar?
Jag såg bara att de stod på lådan när du bar ut den till bilen och tänkte "Åfan... så han tog med dem?"
/Erik
Jag tittade lystet på dem när han kånkade ut dem...
Så det är till dig han ska skicka dem?
/Erik
DVD-ai skrev:Edit: MagnusÖstberg, Är det något på G i stockholm (hemma hos dig ?)eller är det jag som missuppfattat ?![]()