Moderator: Redaktörer
MrQaffe skrev:Jo. Isolera med krympslang och om möjligt nått plastskydd runt (pet flaskor kan man skära isär) , och helst en 2 polig brytare. Fuska inte, det är farligt!
MrQaffe skrev:Ja det verkar ju gå att få plats med en strömbrytare ialllafall.
Frodrak skrev:Tackar, jo det finns gott om slät plast på insidan av fronten, allt är inte fuskflänsar
Nix, ingen 220 ut på försteget, däremot fick jag en ide:
Kan man inte bara splitta 230V-intaget innan trafon och slänga på en kontakt och lägga en väggbula inne i chassiet ? Eller blir det helt j¤vla galet?
Det kommer nog att fungera überbra, jag fick lite brum med vissa bulor till min triggeringång, trots att det stod att den tog allt, AC/DC. AC gav brum i högtalarna! Kolla noga innan du sätter dit den att filtreringen i bulan är så pass bra att du inte får oljud.Frodrak skrev:Svante och Bo.
Jo, jag tänkte tappa 220 i slutsteget, och dra hona och sätta väggbulan i den.
Jag vill fortfarande ha switch, så jag lägger den på kabeln från bulan till reläet..
Plats finns det ju gott om i slutsteget...
rqu skrev:Det kommer nog att fungera überbra, jag fick lite brum med vissa bulor till min triggeringång, trots att det stod att den tog allt, AC/DC. AC gav brum i högtalarna! Kolla noga innan du sätter dit den att filtreringen i bulan är så pass bra att du inte får oljud.Frodrak skrev:Svante och Bo.
Jo, jag tänkte tappa 220 i slutsteget, och dra hona och sätta väggbulan i den.
Jag vill fortfarande ha switch, så jag lägger den på kabeln från bulan till reläet..
Plats finns det ju gott om i slutsteget...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster